بازداشت ۳۰ لیدر اصلی اغتشاشات غرب استان تهران

کد خبر: 963478

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت ۳۰ لیدر اصلی اغتشاشات اخیر خبر داد.

بازداشت ۳۰ لیدر اصلی اغتشاشات غرب استان تهران

خبرگزاری تسنیم: سردار محسن خانچرلی با اشاره به بازداشت لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در غرب استان تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بازداشت عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران حوادث اخیر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در شهرستانهای غرب استان تهران شده بود، همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: مأموران انتظامی با کار اطلاعاتی گسترده، 30 نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستانهای استان تهران را شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضایی، متهمان را در عملیاتهای جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: اشرار دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به مأموران زده بودند، پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی از معرفی متهمان به دستگاه قضایی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

خانچرلی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین مقام معظم رهبری، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه‌دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضایی و پلیس قرار خواهند گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها