سرفه‌های ممتدی که خبر از یک بیماری خطرناک می‌داد! +تصاویر

کد خبر: 963719

مادر جوان هرگز تصور نمی‌کرد که سرفه‌های پیاپی او خبر از یک بیماری خطرناک می‌دهد.

سرفه‌های ممتدی که خبر از یک بیماری خطرناک می‌داد! +تصاویر

باشگاه خبرنگاران: مادر جوانی که دچار سرفه‌های ممتد شده بود هرگز تصور نمی‌کرد که تنها چند ماه دیگر زنده خواهد ماند. پزشکان پس از معاینه "ویکی مارشال" ۳۳ساله به او خبر دادند که دچار یک بیماری سرطان داخلی شده است. این زن که اهل منطقه هال در یورک شایر انگلیس و دارای دو فرزند پسر است مراحل میانی شیمی درمانی خود را می‌گذراند.

سرفه‌های ممتدی که به یک تراژدی ختم شد

ویکی در گفتگو Hull Live گفت که پس از سرفه‌های ممتد متوجه شد که نفس کشیدن نیز برایش دشوار شده است. بنا به گفته ویکی یک هفته بعد پزشکان به او اعلام کردند دچار بیماری سرطان شده که تنها چند ماه دیگر زنده خواهد ماند.

ویکی پس از انجام آزمایش سی‌تی‌اسکن و ایکس ری انتظار داشت که عفونت ناشی از درمان‌های گذشته منجر به بروز چنین علایمی شده باشد، اما اسکنی که در تاریخ ۸ نوامبر انجام داد نشان داد که او دچار سرطان کبد و ستون فقرات شده است. ویکی سپس به علت وخامت تنفس به بیمارستان کستل هیل در نزدیکی هال اعزام شد که آزمایش اسکن دوم نشان داد او مبتلا به سرطان ریه نیز شده است.

سرفه‌های ممتدی که به یک تراژدی ختم شد

ویکی که مادر آلفی ۸ ساله و ارنی ۴ ساله است در این باره گفت: "من هیچ دردی نداشتم و قادر بودم پشت سر بچه‌هایم بدوم. در عرض یک هفته به من گفته شد که دچار سرطان درجه ۲ شده‌ام. پزشکان گفته‌اند اگر درمان خوب پیش برود من تا چند سال و در غیر این صورت تنها چند ماه زنده خواهم ماند. "

این زن اکنون هفته نهم شیمی درمانی را پشت سر گذاشته است. یکی از دوستان ویکی با ایجاد صفحه‌ای در سایت JustGiving pagr توانسته مبلغ ۵۰۰۰ یورو برای هزینه‌های درمان او جمع‌آوری کند. ویکی که در سال ۲۰۱۷ توانسته سرطان سینه را پشت سر بگذارد امیدوار است بتواند معجزه‌ای دیگر خلق کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها