کدام مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ آذر تعطیل است؟

کد خبر: 964292

مدارس شهرستان اقلید، روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ آذر ماه تعطیل شد.

کدام مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ آذر تعطیل است؟

خبرگزاری فارس: مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان اقلید به دلیل شیوع آنفلوانزا چهارشنبه و پنجشنبه 13 و 14 آذرماه تعطیل شدند.

این تصمیم با توجه به برودت هوا و با هدف پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و گسترش آن میان دانش‌آموزان طبق هماهنگی انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرمانداری و مدیریت بحران شهرستان اقلید گرفته شده است.

اقلید از شهرستان‌های کوهستانی و شمالی استان فارس است که پاییز و زمستان سرد و یخبندان را تجربه می‌کند.

علت تعطیلی مدارس همدان همدان مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش مدارس را تعطیل نمی کند و مدیریت بحران استانداری به علت شاخص هایی پیرامون سردی هوا، آنفلوآنزا و آلودگی هوا دستور تعطیلی مدارس را صادر می کند.

محمد پورداوود امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اقدامات ۹۰ روزه آموزش و پرورش اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش از ۱۲ شهریور سکان آموزش و پرورش را با ۲۰۰ رای به دست گرفت و در نخستین اقدام پرداخت سنوات در سه دوره را در مردادماه تصویب کرد.

وی با بیان اینکه سالانه ۲۰۰ تا ۳۸۰ هزار نفر در این مجموعه بازنشست خواهند شد که سهم همدان نیز سالانه ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ نفر است، تاکید کرد: امسال ۵۶۰ نفر نیروی آموزشیار داشتیم که تا سه سال آینده پیمانی خواهند شد.

پورداوود ادامه داد: خیلی از فرهنگیان فاقد مسکن هستند و براساس توافقنامه با بنیاد مسکن، ۱۷۰ هزار فرهنگی واجد شرایط که تاکنون مسکن نداشته اند برای تهیه مسکن به آموزش و پرورش معرفی خواهند شد و اکنون به دنبال زمین مناسب برای حفظ کرامت معلمان هستیم.

وی اضافه کرد: ۲۲ هزار معلم و ۱۸ هزار بازنشسته فرهنگی استان همدان در طرح مسکن فرهنگیان قرار می گیرند.

این مقام مسئول بااشاره به رتبه بندی معلمان بیان کرد: طرح رتبه بندی معلمان در استان عملیاتی شده و بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به معلمان از اول مهر ماه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کرامت معلمان را سرلوحه کار خود قرار داده ایم، اضافه کرد: در کشور تعداد ۱۰۸ هزار نیرو کم داریم که سهم همدان از این کمبود ۷۰۰ هزار نفر بوده که ۵۶۰ هزار نفر جذب شده است.

پورداوود با بیان اینکه خوشبختانه جزو استان های پیشرویی بودیم که سال تحصیلی کلاس خالی نداشتیم، خاطرنشان کرد: ۱۰ استخر در سطح استان ساخته شده که در شهرستان های ملایر، نهاوند و اسدآباد تا پایان سال بهره برداری می شود.

وی درباره درمانگاه فرهنگیان نیز گفت: درمانگاه های ملایر و همدان دایر هستند و در تویسرکان ساخته شده و در شهرستان های نهاوند، کبودراهنگ، رزن و اسداباد نیز در دستور کار داریم.

این مقام مسئول توسعه خانه معلم، ساخت پارکینگ طبقاتی سه طبقه و تجهیز سوئیت و اردوگاه چالوس را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش عنوان و تصریح کرد: استان همدان براساس سند تحول بنیادین دنبال این است که دانش آموزان را به تراز بالایی برساند به طوریکه امسال بازمانده های از تحصیل را به حداقل ممکن رسانده ایم.

وی افزود: طرح معرفت در راستای امام شناسی و تقویت باورهای دینی برگزاری اردوهای زیارتی برای دانش آموزان و اعزام ۳۰۰۰ نفر به سفر قم و مشهد، اعزام ۸۰۰۰ نفری دانش اموز به اردوی راهیان نور از دیگر اقدامات فرهنگی آموزش و پرورش بوده است.

پورداوود همدان را در حوزه سوادآموزی بسیار فعال معرفی و تاکید کرد: استان همدان یک درصد از میانگین کشوری بالاتر است به طوریکه رتبه ۹۵.۶ در حوزه سواد آموزی را دارد.

وی اظهار کرد: با مشارکت وزارتخانه و منابع استانی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وسایل ورزشی خریداری و بین ۱۹ منطقه استان توزیع شده است.

پورداوود درباره تعداد مبتلایان به آنفلوآنزا در مدارس نیز گفت: تاکنون یک مورد در همه دوره ها مشکوک به آنفلوآنزا نداشته ایم البته یادآوری می کنم مهدهای کودک جز آموزش و پرورش نیستند و نباید آمار آنها را به این مجموعه افزود.

وی درباره دانش آموزی که خارج از مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود نیز گفت: امنیت دانش آموزان خارج از ساعت اداری برعهده نیروی انتظامی است و مسئولیت ما در درون مدرسه است.

مدیر کل آموزش و پرورش همدان درباره پلمب مدرسه فرزانگان فاخر نیز گفت: شورای نظارت بر مدارس غیردولتی تشخیص بر پلمب این مدرسه داشته و آموزش و پرورش در این باره دخالتی نداشته است.

تعطیلی مدارس ۵ شهرستان خراسان رضوی در روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه مدارس شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات، بایگ و زاوه به دلیل پیشگیری از آنفلوآنزا فردا ۱۳ آذر ماه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدارس مه ولات و تربت حیدریه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۱۳ آذر ماه تعطیل است. تعطیلی مدارس در تربت حیدریه

پیرو مصوبه شورای آموزش و پرورش تربت حیدریه به جهت جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا تمامی مدارس این شهرستان فردا چهارشنبه ۱۳ آذر ماه در تمامی مقاطع تحصیلی و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود. تعطیلی مدارس در مه ولات

همچنین به منظور جلوگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا فردا چهارشنبه مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی مه ولات تعطیل خواهد بود.

تمامی مدارس کاشان روز چهارشنبه تعطیل است

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کاشان تمامی مدارس مقاطع تحصیلی در شهر کاشان فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

جواد مزروعی شامگاه سه شنبه در پایان جلسه کمیته شرایط اضطراری آلودگی هوای شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به استمرار آلاینده های جوی، میانگین شاخص آلایندگی در کاشان به بیش از ۱۵۰ppm رسیده است.

وی افزود: با تصمیم کمیته شرایط اضطراری آلودگی هوای کاشان مقرر شد، تمامی مدارس مقاطع تحصیلی و مهدهای کودک شهر کاشان به جز بخش های نیاسر، برزک، قمصر و شهر مشکات فردا چهارشنبه تعطیل شود.

مدارس قم فردا تعطیل است

مدارس شهر قم و شهرهای سلفچگان و قنوات روز چهارشنبه به علت آلودگی هوا تعطیل شد.

خبرگزاری فارس: اداره کل مدیریت بحران در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا و با موافقت استاندار قم تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهر قم و شهرهای سلفچگان و قنوات فردا چهارشنبه دوازدهم آذر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به‌علت آلودگی هوا تعطیل است.

مدارس قم روز شنبه این هفته نیز به دلیل آلودگی هوا تعطیل شده بود.

مدارس پیش دبستانی و ابتدایی هیرمند فردا تعطیل است مدیر آموزش و پرورش هیرمند گفت: با توجه به اعلام ستاد بحران این شهرستان مبنی بر قطع آب به مدت ۹ ساعت، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی هیرمند فردا در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر آموزش و پرورش هیرمند اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد بحران این شهرستان مبنی بر قطع آب به مدت ۹ ساعت، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان هیرمند فردا چهارشنبه ۱۳ آذرماه در شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

گفتنی است، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان پیش از این در اطلاعیه ای اعلام کرده بود به دلیل ترمیم و تعویض سه شاخه لوله چدن داکتیل از ساعت ۸ الی ۱۷ فردا چهارشنبه ۱۳ آذر ماه آب روستاهای دهستان خواجه احمد بخش مرکزی زهک و تمام مناطق شهرستان هیرمند قطع خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها