فروش مواد مخدر در تلگرام و واتس آپ

کد خبر: 966236

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از انهدام چند باند بین المللی فروش مواد مخدر در فضای مجازی خبر داد.

فروش مواد مخدر در تلگرام و واتس آپ

خبرگزاری میزان: سردار مسعود زاهدیان در خصوص اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر در عرصه مبارزه با فروش مواد مخدر در فضای مجازی گفت: از سال گذشته مرکزی جهت رصد و پایش فضای مجازی در پلیس تشکیل شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا افزود: این مرکز وظیفه دارد تا عناصری که در شبکه‌های مجازی مبادرت به خرید و فروش مواد مخدر، ترویج مصرف و یا کشت و یا فروش ملزومات مرتبط با مواد مخدر می‌کنند را شناسایی کند.

سردار زاهدیان بیان کرد: در یکسال اخیر اقدامات خوبی در این مرکز صورت گرفته است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در پاسخ به این سوال که چند نفر توسط این مرکز شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در این زمینه تعداد زیادی دستگیر شدند.

سردار زاهدیان همچنین افزود: چند شبکه و باند بین المللی که تعدادی از آن‌ها در خارج از کشور اداره و هدایت می‌شدند نیز توسط این مرکز شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بستر فعالیت این افراد بیشتر در کدام شبکه اجتماعی و پیام رسان بوده نیز گفت: عمده فعالیت آن‌ها در تلگرام، واتس آپ و برخی از سایت‌های خاص بوده است علاوه بر این مواردی نیز در اینستاگرام بوده که پیگیری و شناسایی شده و موارد دیگری نیز در دست پیگیری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها