سقوط یک خودرو با ۵ سرنشین در رودخانه شور خورگو

کد خبر: 966588

بخشدار بخش مرکزی بندرعباس گفت: بر اثر سیل و حجم بالای روان آب در رودخانه شور خورگو، متاسفانه یک زن به علت غرق شدن خودرو در سیلاب مفقود شده است.

خبرگزاری تسنیم:ابراهیم اسماعیلی اظهار داشت: در منطقه خورگو یک آبنما در رودخانه شور وجود دارد که حجم آب زیادی را در هنگام بارندگی به خود می‌گیرد و عملا مسیر‌های تردد روستایی را مسدود می‌کند.

وی افزود: دیشب بر اثر بی احتیاطی و نااشنا بودن یک راننده با جاده‌های منطقه، یک خودرو حامل ۵ سرنشین توسط سیلاب غرق شد که از این تعداد، ۴ نفر نجات پیدا کردند و تنها یک زن مسن همچنان مفقود است و تلاش‌ها برای یافتن این فرد همچنان ادامه دارد.

بخشدار بخش مرکزی بندرعباس گفت: از دیشب تا کنون تیم‌های امدادی هلال احمر و بسیج در منطقه حاضر شده اند و با حدود ۴۰ نفر نیروی انسانی در پی یافتن فرد مفقود شده هستند.

وی ابراز داشت: طغیان رودخانه شور خورگو موجب مسدود شدن مسیر تردد ۸ روستا شده که برای بازگشایی مسیر نیاز است میزان روان آب کاهش یابد.

اسماعیلی در خصوص شرایط سایر نقاط بخش مرکزی بندرعباس گفت: عمده مشکل را در منطقه کوهستانی سیاهو شاهد هستیم که به علت کوهستانی و صعب العبور بودن راه مواصلاتی روستا‌ها از جمله روستای بن گلیان، دو کوه و درگیران و چندین روستای دیگر مسدود شده، بارندگی به برخی منازل مسکونی در این مناطق خسارت زده، اما برق و آب قطع نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها