مأمور پاک دست پلیس رشوه را رد کرد

کد خبر: 967678

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشت با پیشنهاد یک مبلغ قابل توجه به مأمور پلیس از بند قانون بگریزد خبر داد.

مأمور پاک دست پلیس رشوه را رد کرد

خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح خبر اظهار کرد: با اعلام شکایت عده‌ای از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و رفتارهای مشکوک به فروشندگی مواد مخدر در حوالی میدان محمدیه تهران و محرز شدن صحت خبر در بررسی‌های میدانی اکیپی از مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام و با هماهنگی مرجع قضائی درخواست ورود به منزل را نمودند.

بخشنده ادامه داد: متأسفانه برخلاف قانونی بودن کار و وجود حکم قضائی برای بازرسی منزل ابتدا مالک از ورود پلیس به داخل آن ممانعت به عمل آورده اما پس از ایجاد مزاحمت و خلل در اجرای مأموریت پلیس، مأموران سریعاً او را دستگیر و تفهیم اتهام کردند.

محمد بخشنده در ادامه توضیح داد: با جستجوی از محل، یکی از مأمورین پلیس که در حال بررسی یکی از اتاق‌ها بود موفق به کشف مقادیری از مواد مخدر شیشه و گل گردید که متهم با توجه به خلوت بودن اطراف مأمور به او پیشنهاد رشوه به میزان تمام موجودی پول‌های حاصل از فروش در درون خانه به مقدار ۶ میلیون و چهارصد هشتاد تومان را می‌کند که با برخورد قانونی و محکم پلیس مواجهه گردید.

این مقام انتظامی افزود: متهم که قصد داشت با پیشنهاد رشوه به یکی از مأمورین او را اغوا و از تعقیب قضائی در امان بماند تیرش به سنگ خورده و مأمور وظیفه شناس وی را ناامید و موضوع را به رده‌های بالاتر گزارش کرد.

سرهنگ بخشنده در پایان از کشف بیش از ۱۵ گرم شیشه و مقادیری گل و همچنین انتقال متهم به مقر پلیس جهت تشکیل پرونده خبر داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها