فردا مدارس استان تهران تعطیل است؟

کد خبر: 969291

سخنگوی استانداری تهران گفت: مدارس استان تهران فردا دوشنبه تعطیل نیست و فقط امتحاناتی که نهایی و سراسری نیستند در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه، لغو شده است.

فردا مدارس استان تهران تعطیل است؟

خبرگزاری مهر: امین بابایی صبح یکشنبه در خصوص تعطیلی مدارس استان تهران برای روز دوشنبه اظهار داشت: فردا مدارس استان تهران تعطیل نیست.

سخنگوی استاندار تهران در ادامه با اشاره به تشییع پیکر پاک شهید سپهبد سلیمانی و یارانش در تهران گفت: مدارس استان تهران در روز دوشنبه ۱۶ دی ۹۸ تعطیل نیست، اما زمان برگزاری آن دسته از امتحانات مدارس استان تهران که نهایی و سراسری نیستند در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه، لغو و زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران: احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه وجود دارد

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از احتمال تعطیلی دوشنبه مدارس شهر تهران خبر داد.

به گزارش مهر، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام اینکه همه امتحانات مدارس فردا لغو شده است، گفت: درباره مدارس نظر ما بر این بود که با تعطیلی روز دوشنبه همه بتوانند در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند، البته قرار است تمهیداتی برای فردا اندیشیده شود.

پیش از این اعلام شده بود که تمام امتحانات داخلی و نهایی دانش آموزان در مقطع متوسطه اول و دوم برای روز‌های ۱۶ و ۱۷ دی ماه تعطیل است و به این صورت عملاً در مقطع متوسطه اول و دوم دانش آموزان تعطیل هستند. اعلام تعطیلی مدارس برای مقطع ابتدایی در حال حاضر مطرح است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها