سردار رضایی: وظیفه ما مرزبانان سنگین و حساس‌تر از گذشته است

کد خبر: 969301

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: وظیفه ما مرزبانان سنگین و حساس‌تر از گذشته است چراکه بار مرزبانی کشور همسایه نیز بر دوش ماست.

سردار رضایی: وظیفه ما مرزبانان سنگین و حساس‌تر از گذشته است

خبرگزاری تسنیم: سردار قاسم رضایی در نشستی با فرماندهان یگان‌های مرزی استان کرمانشاه در هنگ مرزی "قصرشیرین"، شهادت سردار مجاهد اسلام حاج "قاسم سلیمانی" را به روح بلند وی تبریک گفت و اظهار کرد: حاج "قاسم سلیمانی" مطیع ولایت‌فقیه بود، امیدواریم خداوند عنایت کند و انتقام همسطح این جنایت را از عوامل آن بگیریم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ادامه داد: آه یتیم‌های شهدا و دل شکسته رزمندگان، دامن استکبار را خواهد گرفت، شاید حکمت الهی باشد و خون حاج "قاسم سلیمانی" تسریع‌کننده در محو استکبار باشد.

وی تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی به فرمان خداوند و ولایت‌فقیه لبیک گفتند، خدا عادل است و به عدالت در موضوع انتقام، سربازان ولایت را یاری خواهد کرد.

رضایی با اشاره به شهادت ابومهدی مهندس نیز گفت: وی مجاهد دوران دفاع مقدس بود و در جبهه حق علیه باطل با جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به هرج و مرج در کشور عراق اشاره و خاطرنشان کرد: وظیفه ما مرزبانان سنگین و حساس‌تر از گذشته است چراکه بار مرزبانی کشور همسایه نیز بر دوش ماست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها