مهار آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان پنج طبقه

کد خبر: 973785

آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری در پارکینگ ساختمان پنج طبقه مسکونی واقع در خیابان پاسداران، با تلاش به موقع سه ایستگاه از آتش نشانان مهار و خاموش شد.

مهار آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان پنج طبقه

خبرگزاری مهر: پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۷، ۸۹ و گروه امداد و نجات ۱۳ ساعت ۱۳:۰۰ ظهر روز گذشته به محل حادثه در خیابان پاسداران، خیابان بهستان سوم اعزام شدند.

اکبر افراسیاب رئیس ایستگاه ۹۷ آتش نشانی تهران دراین خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودروسواری پژو ۲۰۶ در طبقه منفی یک و قسمت پارکینگ ساختمان پنج طبقه مسکونی به علت نامعلومی آتش گرفت که درزمان رسیدن آتش نشانان، شعله‌های آتش درحال سرایت به دو خودروسواری دیگر در مجاورت آن بود.

وی با اشاره به انتشار شدید دود ناشی از این آتش سوزی در فضای پارکینگ، افزود: آتش نشانان بی درنگ با بستن دستگاه تنفسی درمیان دود سیاه وارد طبقه منفی یک ساختمان شده و با استفاده از لوله‌های آب پرفشارآتش نشانی و همچنین خاموش کننده‌های دستی به مقابله با آتش پرداخته و توانستند با خاموش کردن سریع این آتش سوزی از گسترش بیشتر آن ممانعت به عمل آورند.

وی با بیان این که کارشناسان آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی قرار داده اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیب جانی نرسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها