سردار رحیمی: با تولید کالای ایرانی با کیفیت می توانیم با آمریکا مقابله کنیم

کد خبر: 976143

رئیس پلیس پایتخت گفت: امروز بزرگترین مقابله، مبارزه و ضربه ای که می شود به آمریکا وارد کرد در واقع خدمت کردن به مردم است و در حوزه اقتصادی هم این خدمت با تولید اجناس با کیفیت انجام می شود.

سردار رحیمی: با تولید کالای ایرانی با کیفیت می توانیم با آمریکا مقابله کنیم

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی در آیین افتتاح پایگاه پلیس امنیت اقتصادی در شهر ری با بیان اینکه با تلاش پلیس پایتخت در سال گذشته توفیقات بزرگی در حوزه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شد که به عنوان نمونه می‌توان به برخورد با مافیایی که در حوزه معاملات ارزی فعالیت می‌کردند و قیمت ارز را در دست داشتند اشاره کرد، بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی اگر چه پلیسی نو پا می‌باشد ولی از زمان تاسیس تا کنون اقدامات فاخر و بزرگی را از آن شاهد بوده ایم.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی در برهه‌ای که با مفاسد اقتصادی مواجهه بودیم بسیار قدرتمند و مقتدرانه ظاهر شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در حوزه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی، فرار مالیاتی، قاچاق کالا و ارز با رویکرد جدید وارد عرصه شده است عنوان داشت: قاچاق کالا بدون شک لطمه شدیدی به اقتصاد و رونق تولید خواهد زد که لازم است در این حوزه با قدرت و قوت وارد شده و با این معضل مقابله کرد و راه‌های ورود و توزیع آن را بست.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد، امروز بزرگترین مقابله، مبارزه و ضربه‌ای که می‌شود به آمریکا وارد کرد در واقع خدمت کردن به مردم است و در حوزه اقتصادی هم این خدمت با تولید اجناس با کیفیت و مرغوب به منصه ظهور خواهد رسید.

وی افزود: امروز دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب و ایران اسلامی با همه وجود پای کار آمده است از این رو با کار و تلاش مضاعف در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … نباید اجازه داد که به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها