بازداشت باند سارقین مسلح لوازم خودرو خزانه

کد خبر: 977717

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۶ نفره سرقت لوازم خودرو در خزانه خبر داد.

بازداشت باند سارقین مسلح لوازم خودرو خزانه

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری ۱۶۰ خزانه به همراه یک نفر مظنون به نام مرتضی ۳۳ ساله مبنی بر سرقت لوازم و محتویات خودرو به پایگاه هفتم بلافاصله اقدامات اولیه انجام و با بررسی گزارش دستگیری مشخص گردید نامبرده سرنشین یک دستگاه خودرو مسروقه پراید بوده که به محض مشاهده مامورین گشت کلانتری از خودرو پیاده و راننده خودرو به همراه خودرو مسروقه متواری می‌گردد.

سرهنگ علیزاده بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با بررسی سوابق خودرو متوجه می‌شوند خودرو توسط کلانتری ۱۶۹ مشریه به صورت رها شده کشف و تعداد ۱۰ عدد باطری خودرو نیز داخل صندوق آن بوده است. متهم با توجه به ادله و مدارک موجود در بازجویی لب به اعتراف گشوده و بیان داشت به همراه شخصی به نام جمشید ۳۷ ساله با خودروی مسروقه اقدام به سرقت باطری خودرو‌های ایرانی مانند پراید و پژو می‌کردیم.

وی افزود: با راهنمایی متهم و هماهنگی قضایی کارآگاهان محل اختفای جمشید در حوالی میدام شوش را شناسایی و در تاریخ ۲۳ آذرماه طی عملیات غافلگیرانه‌ای وی را دستگیر می‌نمایند و در تحقیقات صورت گرفته نامبرده ضمن اقرار به بزه انتسابی بیان داشت تعداد ۲۰۰ فقره سرقت با همدستی مرتضی و شخصی دیگر به نام سعید ۲۹ ساله در حوزه سرکلانتری هفتم انجام داده ایم؛ لذا تحقیقات در خصوص دستگیری سعید نیز انجام و یک روز بعد در تاریخ ۲۴ آذرماه توسط کاراگاهان تیم مبارزه با سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو این یگان دستگیر و به مشارکت در سرقت با نامبرگان اقرار می‌نماید.

سرهنگ علیزاده در ادامه گفت: در مواجهه حضوری انجام گرفته بین سه نفر متهم اصلی مشخص گردید مرتضی دارای یک قبضه اسلحه کمری جنگی به همراه ۱۱ فشنگ مربوطه می‌باشد که با انجام اقدامات ویژه پلیسی اظهار نمود اسلحه را به شخصی به نام ناصر به مبلغ ۲ میلیون تومان فروخته است. نامبرده نیز شناسایی، دستگیر و اسلحه به همراه فشنگ‌ها کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتختدر پایان گفت: در ادامه سارقین اسامی سه نفر از مالخران به نام کامران - اسماعیل و محسن را به عنوان خریداران اموال مسروقه خود معرفی که هر سه نفر نیز طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و حسب دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۶ تهران مالخران تعداد ۱۰۰ دستگاه باطری خودرو جهت تحویل به مالباختگان خریداری که با شناسایی محل‌های سرقت تمامی باطری‌های برابر مستندات پرونده تحویل شکات گردید و تمامی متهمین با صدور قرار تامین مناسب متهمین روانه زندان شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها