محمدعلی نجفی سه باره دادگاهی می‌شود

کد خبر: 985365

گودرزی درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش محمدعلی نجفی توضیحاتی داد.

محمدعلی نجفی سه باره دادگاهی می‌شود

حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی، با اشاره به موضوع اعطای مرخصی به موکل خود اظهار کرد: چندین مرتبه تقاضای مرخصی برای موکل خود را از مقامات قضایی درخواست کردیم، اما هنوز جوابی به آن داده نشده است.

وی ادامه داد: موکل بنده در کنار ۱۱ نفر دیگر در زندان حضور دارد که یکی از همبندی‌های او به بیماری کرونا مبتلا شد و مدتی در بیمارستان طالقانی بستری بود.

گودرزی با اشاره به سابقه بیماری موکل خود بیان کرد: نجفی سابقه سکته دارد و چندین مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفته و حدود ۷۰ سال سن دارد، از همین رو خطر مرگ تهدیدی جدی برای او است.

وکیل محمد علی نجفی ادامه داد: وثیقه برای موکل من موجود است و سند بازداشت شده، اما هنوز با اعطای مرخصی به موکل بنده موافقت نکرده‌اند. من حتی به آقای اژه‌ای معاون رئیس قوه قضاییه هم نامه نوشتم و درخواست اعطای مرخصی به موکل خود را ارائه دادم و ایشان هم دستور بررسی را به دادستان تهران دادند.

وی با بیان اینکه البته رأی پرونده موکل بنده در دیوان عالی کشور نقض شده است، تصریح کرد: از آنجایی که رأی صادره برای نجفی توسط دیوان عالی کشور نقض شده است، هم اکنون پرونده موکل بنده به شعبه هم عرض ارجاع شده و جلسه رسیدگی دوباره به پرونده برگزار خواهد شد.

گودرزی افزود: به دلیل آن که رأی صادر شده برای نجفی نقض شد، پس موکل بنده هنوز متهم است و باید رأی جدید برای او صادر و قرار تأمین وثیقه برایش جاری شود.

وکیل محمد علی نجفی بیان کرد: رئیس محترم دستگاه قضا دستور داده‌اند که شخصی که قرار تأمین یا وثیقه گرفته حتی یک ساعت هم نباید در زندان بماند، پس اکنون باید قانون برای موکل بنده هم جاری شود و با قرار قبول وثیقه و آزادی موکل بنده موافقت شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها