کشف مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در شمال تهران

کد خبر: 986947

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، از کشف ۷۰ لیتر مواد ضد عفونی الکلی تقلبی در حوالی میدان ونک خبر داد.

کشف مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در شمال تهران

خبرگزاری مهر: سرهنگ نادر مرادی، گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی مقادیری مواد ضدعفونی کننده تقلبی تهیه و در انبار واحد صنفی در حوالی خیابان ملاصدرا دپو کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مالک انبار واحد صنفی شناسایی شد، افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر داشت و مشخص شد این فرد مقادیری مواد ضدعفونی کننده دست ساز تهیه و به عنوانت اقلام بهداشتی واقعی به بازار مصرف عرضه می‌کند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: با انعکاس تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی دستگیری متهم و بررسی از انباری این واحد صنفی در دستور کار مأموران این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: روز گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس موفق شدند مالک انباری را دستگیر و در بازرسی از انبار وی بیش از ۷۰ لیتر الکل و مواد ضد عفونی الکلی تقلبی و دست ساز کشف کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجویی از متهم پرونده متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها