پیش بینی بارش‌های ۵ روزه در کشور/تهران بارانی می‌شود

کد خبر: 987776

سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها طی امروز تا یکشنبه آینده در اکثر مناطق و ورود سامانه بارشی جدید طی روز جمعه از سمت غرب به کشور خبر داد.

پیش بینی بارش‌های ۵ روزه در کشور/تهران بارانی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: بر اساس تحلیل جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از جنوب، جنوب شرق و شرق کشور رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید و در برخی مناطق شمال شرق، مرکز و دامنه‌های البرز در استان‌های سمنان و تهران بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

شدت بارش‌های امروز مربوط به جنوب بوشهر، شرق فارس، غرب و شمال هرمزگان، جنوب شرق کرمان بوده و در ساعات بعدازظهر در مناطق مستعد رگبار تگرگ دور از انتظار نیست.

فردا در مناطق جنوب، شرق و جنوب شرق کشور بارش‌ها ادامه دارد و شدت بارش‌ها مربوط به شمال بوشهر، شمال هرمزگان، مناطقی از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی است. همچنین فردا در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و اصفهان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز معه با ورود سامانه بارشی از غرب به کشور، برای دامنه‌های زاگرس واقع در شمال غرب و غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین از بعدازظهر جمعه در استان‌های سمنان، اصفهان و یزد بارش باران همراه با رعدوبرق روی می‌دهد. شنبه هفته آینده به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و نوار غربی کشور در سایر مناطق بارش روی می‌دهد و روز یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور و سواحل شمالی بارش باران پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا بخش‌های شرقی خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج و طوفانی خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها