ناکامی قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به مرز‌های کشور

کد خبر: 989541

فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به مرز‌های کشور و کشف یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های منطقه میرجاوه خبر داد.

ناکامی قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به مرز‌های کشور

خبرگزاری ایسنا: فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به مرز‌های کشور و کشف یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های منطقه میرجاوه خبر داد.

سردار قاسم رضایی در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان طی سه روز اقدامات اطلاعاتی و اشراف بر منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان و اشرار مسلح قصد دارند از مرز‌های حوزه استحفاظی هنگ مرزی میرجاوه به وسیله یک دستگاه خودرو جهت اقدامات خرابکارانه وارد کشور شوند.

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اتخاذ تاکتیک مناسب و هدفمند در نوار مرزی، خودروی قاچاقچیان را مشاهده و طی درگیری مسلحانه و آتش پرحجم علیه متجاوزان مرزی و اشرار مسلح، موفق شدند خودروی مذکور را توقیف و یک نفر از افراد مسلح را نیز دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: مرزبانان علاوه بر ناکام گذاشتن قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به کشور، در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف یک تن و ۹۲ کیلوگرم تریاک و ۲۰ کیلوگرم حشیش جمعاً یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد افیونی که در گالن جاسازی شده بود، شدند.

رضایی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در این عملیات از اشرار مسلح کشف شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به حمل مواد مخدر و سلاح و مهمات توسط اشرار و قاچاقچی دستگیر شده، دستگیری سایر عوامل این پرونده در دو طرف مرز در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها