ماجرای ربایش زن۳۳ ساله در سمنان

کد خبر: 990909

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مردی که همسر موقت سابق خود را در سمنان ربوده و پنج روز با همکاری همدستانش وی را در خانه زندانی کرده بود، در چنگ قانون گرفتار شد.

ماجرای ربایش زن۳۳ ساله در سمنان

خبرگزاری مهر: سردار عبدالله حسنی در گفتگو با خبرنگاران همزمان با شامگاه سه شنبه در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری آدم ربا در شاهرود خبر داد و ابراز کرد: مردی همسر موقت سابق خود را ربوده و پنج روز نزد خود نگه داشت که با تحقیقات و عملیات پلیسی خوشبختانه این فرد دستگیر شد.

وی افزود: ماجرا با آگاه شدن مأموران آگاهی شهرستان شاهرود در پی اعلام خبر ربوده شدن خانم ۳۳ ساله و انتقال وی به شاهرود آغاز و امروز سه شنبه، به دستگیری فرد آدم ربا انجامید.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پس از تحقیقات مشخص شد که این خانم ۳۳ ساله در پنجم اردیبهشت و از شهر سمنان ربوده‌شده بود و پس از انتقال به دامغان، به شاهرود آورده شد که مأموران آگاهی توانستند سرنخ‌هایی از حضور این زن در یکی از شهرک‌های شاهرود پیدا کنند.

حسنی با بیان اینکه شناسایی دقیق محل نگهداری گروگان مرحله بعدی بود که پلیس با عملیات پلیسی در دستور کار قرار داد، ابراز کرد: آدم ربا در یک عملیات ضربتی و منسجم گروگان‌گیر دستگیر و گروگان نیز آزاد شد.

وی با بیان اینکه آثار ضرب و جرح در بدن زن ۳۳ ساله نمایان است، تاکید کرد: مشکلات و اختلافات مالی از سوی فرد خاطی، دلیل این جرم اعلام شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه آدم ربا دستگیر و به همراه یک عدد شوکر که از خودروی وی کشف شده بود، تحویل مقامات قضائی شد، گفت: پلیس برخورد قاطعی با افرادی می‌کند که خواهان بر هم زدن نظم عمومی و تشویش بین عموم جامعه باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها