وزش باد با سرعت ۳۳ کیلومتر در تهران

کد خبر: 993645

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی مناطق تا شنبه خبر داد. برای امروز و فردا در تهران وزش باد با سرعت ۲۴ تا ۳۳ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

وزش باد با سرعت ۳۳ کیلومتر در تهران

خبرگزاری تسنیم: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. فردا همین وضعیت برای برخی مناطق شمال شرق، شرق، ارتفاعات کرمان و بخش‌هایی از شمال غرب پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز برای استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، بوشهر، هرمزگان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات وزش باد شدید و در برخی مناطق وقوع پدیده گردوخاک پیش بینی شده است.

روز‌های پنجشنبه تا شنبه هفته آینده در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. همچنین امروز و فردا مناطق مرکزی و شرقی خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی شده است.

به گزارش تسنیم، امروز آسمان تهران کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال گرودخاک پیش بینی شده است. سرعت وزش باد در جهت غرب-شمال غربی در پایتخت ۲۴ تا ۳۳ کیلومتر پیش بینی شده است.

همچنین کیفیت هوا به دلیل وزش باد و گردوخاک از عصر امروز تا فردا شب برای تهران آلوده خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها