جزئیات دستگیری ۳ سرکرده یک باند هرمی در پردیس

کد خبر: 993682

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با اشاره به دستگیری یک باند هرمی در این شهرستان گفت: تحقیقات جهت شناسایی افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

جزئیات دستگیری ۳ سرکرده یک باند هرمی در پردیس

خبرگزاری تسنیم: علیرضا آقاجری با اشاره به دستگیری یک باند هرمی در این شهرستان پردیس اظهار داشت: با اطلاعات مأموران نیروی انتظامی شهرستان پردیس مبنی بر رفت و آمد‌های مشکوک به یک واحد مسکونی واقع در فاز ۱۱ پردیس تحقیقات اولیه انجام و این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی سپس بیان کرد: پس از شناسایی و اطلاعات دریافت شده از اعضای این باند هرمی، با حکم قضایی ورود به منزل ۱۱ نفر شامل ۳ تن از سرکردگان این باند هرمی و ۸ نفر از مالباختگان که جهت دریافت پول خود به آن منزل مراجعه کرده بودند، دستگیر و برای بازجویی‌های مقدماتی و بررسی‌های بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این منزل مسکونی مقادیری کتابچه، مانیتور، کیس کامپیوتر و جزوه‌های آموزشی در زمینه آموزش شبکه‌های غیرمجازی هرمی کشف و ضبط شد.

آقاجری ادامه داد: تحقیقات جهت شناسایی افراد مرتبط با این پرونده همچنان ادامه دارد و هر فردی در رابطه با این پرونده نقش داشته باشد تحت پیگرد قرار می‌گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: در این رابطه مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری شکایت خود به شعبه دوم بازپرسی و یا دایره آگاهی مراجعه و اقدامات قضایی خود را دنبال کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس سپس با اشاره به برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با فعالیت شرکت‌های هرمی گفت: بحث شرکت‌های هرمی در قالب جرم کلاهبرداری مطرح می‌باشد که دارای حبس بسیار بالایی داشته و علاوه بر آن به رد مال و جزای نقدی نیز محکوم خواهند شد.

آقاجری در پایان خطاب به مردم خاطرنشان کرد: از مردم شریف شهرستان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه ورود و خروج‌های مشکوک به واحد‌های مسکونی که غالباً در پردیس به دلیل اجاره‌بهای پایین منازل بیشتر صورت می‌گیرد، موضوع را به نیروی انتظامی و یا از طریق سامانه سجام به دستگاه قضایی اطلاع دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها