مرگ وحشتناک و معمایی فاطمه ۱۶ ساله در پرند +عکس

کد خبر: 999619

فاطمه ۱۶ ساله در پرند با سقوط از طبقه یازدهم ساختمان و در سناریوی معمایی به کام مرگ فرو رفت.

مرگ وحشتناک و معمایی فاطمه ۱۶ ساله در پرند +عکس

رکنا: روز ۲ خرداد ماه سال جاری سناریوی سقوط مرگبار دختر ۱۶ ساله‌ای به نام فاطمه از طبقه ۱۱ ساختمانی در مجتمع مسکونی پرند به پلیس مخابره شد.

خیلی زود تیمی‌های پلیسی در محل حاضر شدند و عوامل اورژانس در محل مرگ فاطمه ۱۶ ساله را تایید کردند و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

مرگ وحشتناک و معمایی فاطمه ۱۶ ساله در پرند +عکس

ماجرای سقوط مرگبار فاطمه ۱۶ ساله در فضای مجازی

با اعلام مرگ فاطمه ۱۶ ساله در پرند اخباری در فضای مجازی از این پرونده مخابره شد مبنی بر آن که فاطمه ۱۶ ساله به دست عموی ناتنیش و در برابر چشمان خواهر و مادرش از طبقه یازدهم به پایین پرت شده است و عموی ناتنی فاطمه پس از دستگیری از زندان آزاد شده است.

مرگ فاطمه ۱۶ ساله از زبان پلیس

سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران در خصوص این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: فاطمه ۱۶ ساله در مجتمع مسکونی پرند در کنار خانواده اش زندگی می‌کرده و پدرش در زندان به سر می‌برد و در گزارش اولیه آمده است که با توجه به اینکه پدر فاطمه ۱۶ ساله در زندان است پسر عموی ناتنی پدرش برای حمایت و سرکشی ماموریت دارد تا به خانواده فاطمه کمک کند و در غیاب پدر کار‌های آن‌ها را انجام دهد.

وی افزود: پسر عموی ناتنی پدر فاطمه نامزد دارد و در این رفت و آمد‌ها گویا فاطمه ۱۶ ساله دلباخته وی شده است و از این جوان خواستگاری کرده و از وی خواسته تا با هم ازدواج کنند که پسر عموی ناتنی پدر با توجه به اینکه متاهل است به فاطمه اعلام کرده که این رفت و آمد‌ها به خاطر حمایت از پدرش بوده تا از زندان آزاد شود.

سرهنگ سرپناه ادامه داد: در گزارش اولیه پرونده مشخص شده که فاطمه پس از شنیدن جواب منفی از پسر عموی ناتنی پدرش تصمیم به خودکشی گرفته و خود را از طبقه یازدهم ساختمان به پایین پرت کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران گفت: در خصوص اینکه پسر عموی ناتنی پدر اقدام به پرت کردن فاطمه کرده است تحقیقات ادامه دارد و رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفته است و پس از تکمیل شدن تحقیقات خبر تکمیلی در خصوص خودکشی یا قتل فاطمه ۱۶ ساله اعلام خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها