سلاخی کردن مرد جوان وسط خیابان در کرج

کد خبر: 1085991

عامل قتل خونین خیابان برغان کرج بازداشت شد.

سلاخی کردن مرد جوان وسط خیابان در کرج

به گزارش خوندنی آنلاین رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که در یک درگیری خیابانی به وسیله سلاح سرد یک جوان ۲۳ ساله را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان داشت: ساعت ۱۹:۳۰ عصر روز پنجم مرداد خبر وقوع یک فقره قتل در یک درگیری خیابانی در خیابان برغان کرج به مرکز پیام پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه صحنه جرم متوجه شدند که به دلیل نامشخصی یک جوان ۲۳ ساله در یک درگیری خیابانی توسط فردی ناشناس به وسیله چاقو از ناحیه شکم مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به فوت شدن مقتول در بیمارستان به دلیل شدت صدمه وارده، اظهار داشت: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در زمینه شناسایی قاتل آغاز و در همان ساعات اولیه هویت نامبرده شناسایی و با ردزنی او در اطراف محل وقوع قتل، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اقرار صریح متهم به قتل مقتول به دلیل اختلافات مالی تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها