ناگفته ها درباره مبینا سوری | مبینا سوری را چه کسی کشت؟

کد خبر: 1093706

.اگر کسی به یک دختر چپ نگاه کند، مردم با حرف و حدیث او را نابود می کنند.مبینا دختر خیلی کم سن و سالی بود و با اجتماع آشنا نبود.

ناگفته ها درباره مبینا سوری | مبینا سوری را چه کسی کشت؟

به گزارش سایت بازار بورس اعتراف قاتل مبینا سوری نوعروس ۱۴ ساله. یک فرد مسئول از رسیدگی ویژه به این پرونده توسط دادگستری و نیرو‌های قضایی خبر داد و گفت به زودی نتایج بیشتری در این باره منتشر می‌شود

در گزارش اولیه ی این حادثه عنوان شده بود هشتم شهریور امسال دختر جوانی به نام مبینا سوری ۱۴ ساله، اهل و ساکن بخش سوری استان لرستان که همسر یک فرد روحانی بود توسط اعضای خانواده ی خود با انگیزه های ناموسی به قتل رسید.

یکی از اهالی روستای پادروند در گفتگو با خبرنگار رکنا، در مورد جزئیات این قتل ناموسی به خبرنگار رکنا گفته بود: «مبینا دختری ۱۴ ساله بود که با یکی از روحانیون جوان روستای ما ازدواج کرده بود. مدتی بود پشت سر مبینا و یکی از جوان های روستا حرف و حدیث بود اما این حرف و حدیث ها بیهوده بود.اهالی می گفتند که کسی با مبینا تماس گرفته بوده است.منطقه ما یک منطقه عشایری است و فرهنگ مردم طوری است که تعصبات بیهوده زیادی دارند.اگر کسی به یک دختر چپ نگاه کند، مردم با حرف و حدیث او را نابود می کنند.مبینا دختر خیلی کم سن و سالی بود و با اجتماع آشنا نبود.من از اهالی روستا که در مراسم فاتحه خوانی او شرکت داشتند شنیدم که می گفتند شوهر مبینا گریه می کرد و می گفت من به همسرم اطمینان داشتم.اما ظاهرا خانواده مبینا و افرادی از خانواده شوهرش به خاطر سوظن و تعصب او را به قتل رساندند.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها