برای روح الله که پرکشید

کد خبر: 1008075

این روزها پر کشیدن ها چقدر آسان شده، نه اینکه آسان شده، عادی شده؛ چقدر راحت جگرگوشه هایمان از کنارمان پر می کشند، سبکبال می پرند و ما می مانیم و فراقی که باورش سخت است. این روزها غم از دست دادن عزیزان، دائما دلهایمان را می آزارد و نیست روزی که برما بگذرد و خبر درگذشت فامیلی، رفیقی، همکاری، همشهری و ... دلمان را نسوزاند.

برای روح الله که پرکشید

حسن شجاعی : کرونا این ویروس منحوس، روزی نیست که داغی تازه بر دلمان نگذارد و عزیزی را از ما نگیرد. ما که دررسانه قلم می زنیم از نزدیک شاهد پرپر شدن بسیاری از هموطنانمان در اقصی نقاط کشور هستیم و برای کاهش آلام مردم و آگاهی بخشی آنها از هیچ نلاشی دریغ نداریم. اما همکاران ما نیز در این جنگ سخت دچار خسران شده و تعداد زیادی نیز بواسطه حضور در مراکز درمانی خود به کرونا مبتلا شده اند که هیچکس از آن خبر ندارد و کسی نمی داند صاحبان تیترهای کرونایی خود اسیر کرونا شده اند. اما امروز خبر سنگین تر از روزهای قبل بود و باورش سخت تر... «روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم آسمانی شد.» در روزهایی که بچه های رسانه از هر طیف و گروه بنا به وظیفه حرفه ای خود در خطرناک ترین حوزه های مربوط به کرونا حضور پیدا می کنند و از قلب حوادث برای آگاهی مردم از جان مایه می گذارند، شنیدن این خبر قلبمان را به درد آورده و به یادمان می آورد که خبرنگاری در زمره مشاغل سخت و زیان آور قرار دارد و فعالان عرصه رسانه نیز برای آگاهی مردم از جان مایه می گذارند.

زنده یاد «روح الله رجایی» هفته گذشته از مثبت بودن تست کرونایش خبر داشت و به همین علت نیز از همان زمان به محل کار خود در روزنامه جام جم مراجعه نکرد. این فعال رسانه ای با توجه به ابتلای به این بیماری مدت زمانی را از هفته گذشته به درمان پرداخت و روند درمانش همچنان ادامه داشت. زنده یاد رجایی در مدت زمان طول درمان خود، پیامی تصویری را نیز برای اطلاع رسانی در فضای مجازی بخاطر مبارزه اش با بیماری کرونا منتشر کرد. امیدواری به روند بهبودی و بالا رفتن اکسیژن خون زنده یاد رجایی طی روزهای گذشته موجب شادی دوستان و همکاران وی شده بود اما در کمال ناباوری امروز خبر درگذشت وی به گوش رسید. رجایی متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات بود و از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه ای به کار روزنامه نگاری اشتغال داشت. وی سابقه حضور در رسانه های مختلف از جمله روزنامه همشهری، همشهری جوان و تهران امروز را در کارنامه داشت. وی پیش از این در سمت معاون اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و همچنین معاون روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی مشغول به فعالیت بود. «فردا نیوز» درگذشت این فعال رسانه ای را به خانواده داغدارش و جامعه خبری تسلیت و تعزیت می گوید و از خداوند منان برای بازماندگان، صبر و برای آن عزیز سفر کرده ، غفران الهی مسئلت می کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها