خرید فرش وینتیج از کارخانه کاشان [ زیر قیمت بازار ]

کد خبر: 1091671

در این مطلب می‌خواهیم در مورد خرید فرش وینتیج از کارخانه کاشان صحبت کنیم که می‌تواند برای شما مفید باشد، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بتوانیم اطلاعات ارزشمندی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. آیا شما هم می‌خواهید فرش وینتیج خود را از کارخانه بخرید؟ آیا دوست دارید بدون واسطه فرش بخرید؟ به نظر شما چه تفاوت هایی در خرید از کارخانه و خرید از واسطه وجود دارد؟ در ادامه این متن به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد.

خرید فرش وینتیج از کارخانه کاشان [ زیر قیمت بازار ]

خرید فرش وینتیج

صنعت فرش ماشینی یکی از گسترده ترین صنایع در کشور عزیزمان ایران می‌باشد. روزانه بیش از میلیاردها تومان گردش مالی در این صنعت است که قابل انکار نیست و صد البته روز به روز به این میزان افزوده می‌شود. تولید کنندگان ایرانی، علاوه بر تامین نیازهای کشورمان در خصوص فرش، راه صادرات را نیز در پیش گرفته اند. یکی از محصولاتی که هم در بازارهای ایرانی و هم در بازارهای خارجی مشتری دارد، فرش ماشینی وینتیج است. بسیاری از افراد علاقه زیادی به خرید فرش وینتیج برای منزل خود دارند.

فرش وینتیج یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر تولید آن رشد قابل توجهی داشته است، اما این موضوع دلایلی دارد:

  • محبوبیت سبک طراحی فرش وینتیج؛ یکی از مهمترین ویژگی هایی که باعث افزایش تولید فرش کهنه نما یا وینتیج شده است، محبوبیت این سبک طراحی در بین ایرانی ها و خارجی ها است. بسیاری از افراد برای خانه های خود دوست دارند فرش های سبک وینتیج و کهنه داشته باشند و به همین دلیل کم کم استقبال مردم از این فرش ها زیاد شد و تولید کنندگان مجبور شدند تولیدات خود را زیاد کنند.
  • محبوبیت طرح های فرش وینتیج؛ طرح های فرش وینتیج هم با شیوه ای خاص طراحی شد. تا قبل از آنکه فرش وینتیج به بازار ایران راه پیدا کند، تولیدات محدودی از این فرش ها وجود داشت، اما با وجود هنر ایرانی، مردم به طرح های فرش وینتیج علاقمند شدند.

با بررسی دلایل محبوبیت فرش وینتیج در بازار، حالا میخواهیم ببینیم که مزیت های خرید فرش وینتیج چیست؟

مزیت های خرید فرش وینتیج از کارخانه

با توجه به اینکه تولید فرش های وینتیج افزایش یافته است، قطعا خرید آن در بین مردم نیز افزایش یافته است. این کار سبب می‌شود که شعبه های فروش، گسترده تر باشد و تعداد بیشتری از بنگاه های فروش فرش وینتیج تاسیس شوند. با بالا رفتن شعبه های فروش، در این وسط دست واسطه ها و دلال ها برای بریدن پول از جیب مردم بسیار باز خواهد بود و همچنین کیفیت ارائه خدمات و فروش محصولات اصل، با افت مواجه خواهد شد.

خرید فرش وینتیج از کارخانه کاشان

این مورد یکی از مهمترین مشکلاتی است که شما در خرید فرش وینتیج ممکن است با آن مواجه شوید. اما اگر بخواهیم درگیر این مشکلات نشویم، به نظر شما راه حل کجا است؟ بله درست حدس زدید، راه حل، خرید فرش ماشینی وینتیج از کارخانه است. و اما مزیت هایی که برای خرید از کارخانه گفته می‌شود، عبارتند از:

313

·خرید فرش کهنه نما با قیمتی کمتر؛

صد در صد یکی از بارزترین مزیت های خرید فرش از کارخانه، عرضه با قیمت کمتر است. شما وقتی محصولی را از واسطه ها میخرید، در حقیقت، قیمت بالاتری را برای محصولات خود می‌پردازید، چرا که هزینه هایی همچون حمل و نقل، سود واسطه گری، کرایه، هزینه نگهداری، هزینه تامین نیرو برای فروش به قیمت واقعی فرش وینتیج اضافه می‌شود. اما در خرید از کارخانه فرش، شما فقط هزینه محصول و خدمات پس از فروش آن را می‌پردازید و نه هزینه اضافه دیگر را، و اینگونه در اولین گام، در پرداخت های خود صرفه جویی خواهید کرد.

·در خرید فرش کهنه نما از کارخانه تضمین و گارانتی وجود دارد؛

در خرید از کارخانه به شما این اطمینان را می‌دهیم که می‌توانید به ازای محصولی که خرید می‌کنید، خدماتی همچون گارانتی اصالت، کیفیت و تضمین عدم پرزدهی را دریافت نمایید. در فروشگاه ها و هایپر فرش های واسطه، شاید این خدمات را ارائه دهند، اما پیگیری آن به مراتب سخت تر از کارخانه خواهد بود، چرا که باید با چندین طرف درگیر باشید و این مورد در حالی است که در کارخانه فقط با واحد خدمات پس از فروش در ارتباط هستید و به راحتی می‌توانید مطالبات خود را پیگیری و دریافت نمایید.

·تماس مستقیم با کارخانه در خرید فرش ماشینی وینتیج امکان‌پذیر خواهد شد.

یکی دیگر از مزیت هایی که خرید مستقیم از کارخانه برای مشتریان خواهد داشت، امکان برقراری تماس و گرفتن ارتباط با تولید کننده است. قطعا تخصص و صداقت بیشتری در پاسخگویی مستقیم وجود خواهد داشت و همچنین شما می‌توانید سوالاتی که در مورد هر محصول، خدمات، گارانتی و ارسال آن دارید را از واحد فروش کارخانه بپرسید. معمولا در کارخانه ها چندین نفر برای این کار استخدام می‌شوند.

·حق بازپس دادن فرش، در خرید فرش کهنه نما از کارخانه؛

یکی از مشکلاتی که بعد از تحویل فرش ممکن است به وجود بیاید، دیده شدن عیب در فرش تحویل گرفته شده است. برای مثال، ممکن است که در قسمتی از فرش پارگی یا تکرار دیده شود که قطعا باید آن را برای فروشنده پس بفرستید. در این بین ممکن است فروشنده آن را انکار کند، اما در بعضی از کارخانه های فروش مستقیم فرش، خرید فرش وینتیج با حق بازگشت و مرجوعی بی قید و شرط کالا صورت می‌گیرد. در برخی از کارخانه ها هم برای محصول کارشناسی می‌کنند که اگر ایراد فنی بوده باشد، محصول را طی مدت زمان خاصی پس می‌گیرند.

خرید فرش وینتیج از کارخانه فرش دیوان کاشان

با توجه به اینکه مطالب بالا را گفتیم، شاید بپرسید که چگونه دسترسی به کارخانه فراهم خواهد شد؟ چگونه در شهرهایی که کارخانه فرش وجود ندارد، می‌توان به یک کارخانه معتبر برای خرید فرش وینتیج رسید؟ ما شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید در هر کجای ایران که باشید، بتوانید از یکی از معتبرترین کارخانه های فرش در ایران خرید خود را انجام دهید.

314

خرید اینترنتی فرش وینتیج از کارخانه فرش دیوان

کارخانه فرش دیوان، یکی از معتبرترین کارخانه های فرش ماشینی در کشور به شمار می‌رود که تولید کننده تخصصی فرش 1200 شانه می‌باشد. انواع فرش وینتیج در دسته بندی های 1200 شانه، 700 شانه، 400 شانه و 500 شانه در این کارخانه به تولید و عرضه می‌رسند.

اما سوال اصلی این است که چگونه می‌توان بهترین فرش وینتیج را از کارخانه فرش دیوان خرید؟

کارخانه فرش دیوان، برای مشتریان عزیز، امکان خرید اینترنتی محصولات خود را از طریق وبسایت خود به نشانی اینترنتی www.farshdivan.com فراهم کرده است و شما می‌توانید با خیال راحت از این طریق اقدام به خرید اینترنتی فرش وینتیج یا کهنه‌نما کنید.

برای اینکه خرید اینترنتی برای شما عزیزان راحت تر باشد، فروشگاه فرش دیوان مزیت ها و قابلیت هایی را قرار داده است؛ از جمله:

  • ارسال رایگان محصولات؛ در هر کجای ایران که باشید، محصولات فرش ماشینی در فروشگاه فرش دیوان برای شما به صورت رایگان ارسال می‌شود.
  • ارسال ویدئو از محصولات؛ برای خرید اینترنتی محصولات، صرفا شاید مشاهده عکس محصولات کافی نباشد، به همین دلیل فروشگاه فرش دیوان این امکان را فراهم نموده است که بتوانید برای هر محصول ویدئو مربوط به آن را هم مشاهده کنید که از تمامی زوایای فرش، تهیه شده است.
  • قیمت پایین تر؛ همچنین فرش دیوان با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین تاثیر کرونا بر زندگی مردم، سود خود را کاهش داده است و محصولات خود را با قیمتی منصفانه روانه بازار می‌کند. اینگونه شما می توانید با قیمت بسیار پایین تر از بازار، به خرید فرش وینتیج بپردازید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها