از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می‌کنم/برخی اختلاف را بر ائتلاف پسندیدند

کد خبر: 190498

زمانی بود که حضور در انتخابات گناه محسوب می‌شد و در زمان ملیّون در انتخابات شرکت کردیم که در قم ما را مسخره می‌کردند که چرا روحانیون در انتخابات شرکت کردند اما امروز شرکت در انتخابات برای ما و مردم تکلیف است.بر گردن ما و شما است که به نماینده اصلح رأی دهیم.

از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می‌کنم/برخی اختلاف را بر ائتلاف پسندیدند

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: بر گردن ما و شما است که به نماینده اصلح رأی دهیم. در تهران از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می‌کنم.

به گزارش «فردا» به نقل از فارس، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مجلس خبرگان رهبری بعدازظهر امروز در گردهمایی روحانیون جبهه متحد اصولگرایان که در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد، گفت: بنده مخلص همه علما هستم. اینگونه اجتماعات برای بیان مسائل مهم اسلام و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ به عنوان یکی از برادران روحانی شما در خدمت روحانیون هستم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنده و آیت‌الله یزدی اگر وارد عرصه انتخابات شدیم، برای حفظ ائتلاف بود و بحث ائتلاف با وحدت متفاوت است.

وی در ادامه گفت: ‌اسلام به ما آموخته که توصیه برای خداوند است و مابقی موجودات واحد نیستند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: امیدواریم در انتخابات آتی همه مؤمنان و دوستداران انقلاب اسلامی و بخصوص علما حضور داشته باشند.

آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: زمانی بود که حضور در انتخابات گناه محسوب می‌شد و در زمان ملیّون در انتخابات شرکت کردیم که در قم ما را مسخره می‌کردند که چرا روحانیون در انتخابات شرکت کردند اما امروز شرکت در انتخابات برای ما و مردم تکلیف است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: بر گردن ما و شما است که به نماینده اصلح رأی دهیم.

وی در ادامه گفت:‌ ما برای ائتلاف آمدیم اما برخی دوستان خوب ما اختلاف را بر ائتلاف پسندیدند.

آیت‌الله مهدوی‌‌کنی با اشاره به اینکه نباید یکدیگر را خُرد کنیم، خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم همه مردم و علما در انتخابات آتی شرکت کنند.

وی افزود: نظر من این است که در تهران از جبهه متحد اصولگرایان حمایت کنم. برخی دوستان و صاحبان روزنامه و قلم کم‌لطفی می‌کنند و کلمات ما را به زبان خود تفسیر می‌کنند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان خطاب به رعلما گفت:‌ امیدواریم روحانیون همه مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها