روز پر کار سیاسیون...!

کد خبر: 210451

در روزهای گذشته نیز روزنامه های جمهوری اسلامی، ایران، اعتماد و ...همین موضوع را دنبال کردند. این در حالی ست که هفته نامه آسمان منتسب به اصلاح طلبان نیز در شماره اخیر خود که به تفصیل اسحاق جهانگیری را به عنوان کاندیدا مطرح و شش صفحه با او مصاحبه کرده بود در دو صفحه با انتشار گزارش مفصلی با عنوان " رای ریزان به کمک سیمان و بتون" تخریب قالیباف را هدف قرار داده بود.

سرویس سیاسی «فردا»: علی رغم آنکه هنوز حدود 10 ماه دیگر تا انتخابات آینده ریاست جمهوری فرصت داریم، برخی رسانه ها مدتی ست که با انتشار اخبار و گزارش های متعدد به این موضوع ورود پیدا کردند و امروز چهارشنبه 28 تیرماه بیش از روزهای گذشته شدت گرفته است. به گزارش فردا در همین رابطه امروز روزنامه های ایران، آفتاب یزد، ملت ما، اعتماد و سایت های خبری کم بازدید و بی نام ونشان و بعضا سایت ها و خبرگزاری های پربازدید با انتشار اخبار و گزارش هایی بصورت مشترک به تخریب محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و فعالیت های مدیریت شهری در سال های اخیر پرداختند. چنانکه روزنامه های ایران، آفتاب یزد در صفحه اول از ایشان به عنوان کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نام بردند و در قالب در مصاحبه اظهارات مفصلی از برخی سیاسیون در این باره مانند حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، حجه الاسلام قاسم روانبخش از شاگردان آیت الله مصباح و مدرس موسسه آموزشی امام خمینی در قم و فاطمه آلیا نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری منتشر کردند.
روزنامه ایران با تیتر " سردار و یارانش به چه می اندیشند" و آفتاب یزد با تیتر "جبهه پایداری: قالیباف اصولگرا نیست" سعی در تخریب چهره قالیباف داشتند. این حجم گسترده تخریب هنوز ده ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری برای افکار عمومی و بسیاری از صاحب نظران جای تعجب و شگفتی دارد. در روزهای گذشته نیز روزنامه های جمهوری اسلامی، ایران، اعتماد و ...همین موضوع را دنبال کردند. این در حالی ست که هفته نامه آسمان منتسب به اصلاح طلبان نیز در شماره اخیر خود که به تفصیل اسحاق جهانگیری را به عنوان کاندیدا مطرح و شش صفحه با او مصاحبه کرده بود در دو صفحه با انتشار گزارش مفصلی با عنوان " رای ریزان به کمک سیمان و بتون" تخریب قالیباف را هدف قرار داده بود. به نظر می رسد تحولات شش سال گذشته در شهر تهران که با مدیریت جهادی قالیباف بوجود آمده و مقبولیت این چهره نزد مردم بسیاری از رقبا را از هم اکنون به چنین تکاپو و تلاش هایی واداشته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها