ترور خونین وزیر دفاع و رییس دستگاه امنیتی سوریه/ وزیر دفاع جدید تعیین شد

کد خبر: 210468

عامل انتحاری از طریق ارتباط گرفتن با یکی از عوامل امنیتی سوریه توانسته است دست به این عملیات بزند.وزیر دفاع سوریه در این انفجار تروریستی کشته شده است و وزیر کشور سوریه در میان زخمی های این انفجار قرار دارد. نیروهای امنیتی سوریه بیمارستان الشامی در نزدیکی محل انفجار را محاصره کرده اند....منابع خبری سوریه پس از اعلام مرگ وزیر دفاع سوریه از کشته شدن آصف شوکت رییس دستگاه امنیتی خبر دادند.

ترور خونین وزیر دفاع و رییس دستگاه امنیتی سوریه/ وزیر دفاع جدید تعیین شد
سرویس بین الملل «فردا»: شماری از وزیران و مسئولان بلندپایه امنیتی سوریه در انفجار امروز ساختمان امنیت ملی کشور کشته شده اند. وزیر دفاع سوریه در این انفجار تروریستی کشته شده است و وزیر کشور سوریه در میان زخمی های این انفجار قرار دارد. نیروهای امنیتی سوریه بیمارستان الشامی در نزدیکی محل انفجار را محاصره کرده اند. گفته می شود بیمارستان الشامی دمشق در اختیار گارد ریاست جمهوری سوریه قرار گرفته است.زخمی شدن تعداد بیشماری از مسئولان رده بالای امنیتی سوریه موجب شده است تا گارد ریاست جمهوری سوریه با انتقال این افراد به بیمارستان الشامی، ساختمان بیمارستان را در کنترل خود بگیرد.خبرها همچنین حاکی از آن است که در حمله نیروهای تروریستی به مقر شورای امنیت سوریه عاصف شوکت رییس دستگاه اطلاعاتی سوریه و محمد الشعار وزیر کشور به شدت مجروح شده اند. المنار همچنین گزارش داده که عامل انتحاری از طریق ارتباط گرفتن با یکی از عوامل امنیتی سوریه توانسته است دست به این عملیات بزند.تا دقایقی دیگر وزیر اطلاع رسانی سوریه برای اعلام جزییات این عملیات تروریستی در یک کنفرانس خبری حاضر خواهد شد . خبر تکمیلی منابع خبری سوریه پس از اعلام مرگ وزیر دفاع سوریه از کشته شدن آصف شوکت خبر دادند.

رخی منابع خبری سوریه از به المنار اعلام کردند که آصف شوکت نیز در انفجار امروز مقابل ساختمان امنیت ملی سوریه کشته شده است.

آصف شوکت شوهر خواهر بشار اسد و رئیس سازمان اطلاعات و معاون رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه است.

تکمیلی 2

الجزیره لحظاتی پیش خبر داد که دولت سوریه فهد جاسم الفریج را به عنوان وزیر دفاع جدید سوریه تعیین کرده است.به گزارش زندگی به نقل از «الیوم السابع»: ارتش آزاد؛ شاخه نظامی تروریست های سوری، مسئولیت حمله به شورای امنیت ملی و کشته شدن وزیر دفاع و رئیس دستگاه اطلاعات این کشور و زخمی شدن تنی چند از مقامات امنیتی را برعهده گرفت.

در عین حال تروریست های سوری به پادگانی متعلق به گارد ریاست جمهوری سوریه در نزدیک مجموعه کاخ های ریاست جمهوری این کشور یورش بردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها