حرکات موزون خانم وزیر در آفریقا! / تصاويري نادر از بارگاه امیرالمومنین (ع)/ دستور ویژه احمدی نژاد برای تقدیر از عبدولی/ تاریخ اعلام حکم متهمان اختلاس بیمه

کد خبر: 214284
برخی از مهمترین اخبار امروز تاکنون به این شرح است: تصاويري نادر از بارگاه امیرالمومنین (ع)
فارس: هیلاری کلینتون 65 ساله وزیر خارجه آمریکا در ضیافتی به میزبانی وزیر خارجه آفریقای جنوبی در "ژوهانسبورگ" از شدت خوشحالی با آهنگی که پخش می‌شد به انجام حرکات موزون پرداخت. روزنامه انگلیسی "دیلی‌تلگراف" نوشت: "هیلاری کلینتون" ظاهراً بدون هرگونه واهمه‌، در مقابل رسانه‌های حاضر در میهمانی "مایته انکوآنا ماشابانه" وزیر خارجه آفریقای جنوبی در "ژوهانسبورگ" به انجام حرکات موزون پرداخت.
وزیر خارجه آمریکا در حالیکه یک ژاکت آبی رنگ و شلواری سیاه رنگ بر تن داشت، خنده بر لب و کف زنان به وسط میهمانی وزیر خارجه آفریقای جنوبی آمد و در حالیکه آهنگی در ضیافت پخش می‌شد شروع به انجام حرکات موزون کرد و خواننده زن سیاهپوست مجلس نیز وی را همراهمی کرد. وزیر خارجه آمریکا در یک تور 7 روزه به آفریقا سفر کرده است تا به امید آنکه روابط آمریکا را در میان نگرانی‌های واشنگتن از افزایش رشد اقتصادی چین و نفوذ سیاسی این کشور در منطقه آفریقا، با سران این قاره افزایش دهد. این اولین باری نیست که رقاصی کلینتون خبرساز می‌شود، اواخر فروردین سال جاری، "هیلاری کلینتون" پس از گذراندن یک روز همراهی با "باراک اوباما" در نشست 30 کشور آمریکایی که کوبا در آن حضور نداشت، پس از نوشیدن مشروبات الکی به همراه مأموران امنیتی در یک باشگاه شبانه "کافه هاوانا" با یک آهنگ کوبایی مشغول به رقاصی شد. درست ساعاتی پس از گذشت این مهمانی شبانه، عکس‌هایی از کلینتون در حال رقصیدن در اینترنت پخش شد و یک علائمی در عکس دیده می‌شد که روی آن نوشتته شده بود "هاوانا". ازعبدولی‌مانندطلایی‌های‌المپیک‌تقدیرمی‌شود فارس: رئیس جمهور در دستوری خطاب به وزارت ورزش تأکید کرد که برای تقدیر از قهرمان کشتی‌فرنگی ایران، نتیجه وی در المپیک مدال طلا محسوب شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد برای تقدیر شایسته از قهرمان سعید عبدولی دستوری خطاب به محمد عباسی ابلاغ کرد. رییس جمهور به وزیر ورزش و جوانان دستور داد، نظر به شایستگی‌های قهرمان کشتی فرنگی کشور و برخورد ناعادلانه با وی در المپیک، مدال عبدولی طلا محسوب شده و مورد تقدیر شایسته قرار گیرد. متن این دستور به شرح زیر است: جناب آقای عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان با سلام و احترام نظر به شایستگی‌های قهرمان کشتی فرنگی کشور جناب آقای سعید عبدولی و درخشش وی در بازی‌های المپیک و با توجه به برخورد ناعادلانه‌ای که نسبت به او انجام شده است، حسب دستور ریاست محترم جمهوری لازم است مدال ایشان طلا محسوب شده و مورد تقدیر شایسته قرار گیرند. سعید عبدولی، به دلیل ناداوری در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کشتی‌فرنگی از دور بازی‌های المپیک حذف شد. تاریخ اعلام حکم متهمان اختلاس بیمه مهر: حکم متهمان پرونده اختلاس از شرکت بیمه و استانداری هفته آینده صادر می شود. این پرونده که مربوط به اختلاس صورت گرفته از استانداری و شرکت بیمه ایران است در مجموع 78 متهم دارد که 54 متهم مربوط به بخش بیمه ایران و 24 متهم مربوط به بخش استانداری است. اتهام اغلب متهمان این بخش پرونده مشارکت در اختلاس، تصرف غیرمجاز اموال، وصول وجه بر خلاف قانون، اهمال منجر به تضییع حقوق دولت به نحو مشارکت، پول شویی و عضویت در شبکه موضوع ماده 4 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری می باشد. در حالی که قرار بود ظرف دو ماه به این پرونده رسیدگی و حکم متهمان صادر شود با توجه به تعداد زیاد متهمان روند صدور حکم طولانی شد. تا کنون قضات دادگاه نزدیک به 100 صفحه رای برای متهمان این پرونده انشاء کرده اند که حکم مجازات متهمان در یک رای صادر می شود. هم اکنون روند صدور حکم در مراحل پایانی است و قاضی مدیر خراسانی - رئیس دادگاه - در گفتگو با مهر اظهار امیدواری کرد رای متهمان تا پایان هفته آینده صادر شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها