بازداشت‌ شبکه‌ موسیقی"من و تو"در تهران/ درگیری‌جنبش‌سبز واصلاح‌طلبان برسر موسوی/ احمدی‌نژاد در کابین خلبان/ کلاه قرمزی و شوهرش!

کد خبر: 216963
برخی از اخبار امروز تاکنون به این شرح است: بازداشت‌ شبکه‌ موسیقی"من و تو"در تهران

مشرق: اعضای یک تیم موسیقی زیر زمینی که در خیابان سبلان تهران اقدام به تهیه موسیقی های مبتذل برای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به ویژه شبکه " من و تو" می کردند دستگیر شدند. سردسته این گروه فردی به نام ایملیا است. درگیری‌جنبش‌سبز واصلاح‌طلبان‌برسرموسوی مشرق: عدم واکنش جدی اصلاح طلبان به خبر بیماری میرحسین موسوی باعث درگیری های کلامی و قلمی میان جنبش سبز خارج نشین با طیف اصلاح طلب داخلی شده است. طیف برانداز خارج نشین می گویند زمانی که برای سران اصلاحات رفتن به سواحل گیلان و مازندران در تعطیلات مهمتر از پیگیری خبر بیماری موسوی است دیگر چه نقطه امیدی می توانیم داشته باشیم. احمدی‌نژاد در کابین خلبان/ عکس رئیس جمهور روز گذشته به طور سرزده از مناطق زلزله زده در آذربایجان شرقی بازدید کرد. پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد صبح دیروز برای بازدید سرزده از مناطق زلزله زده وارد آذربایجان شرقی شد.

عکس/کلاه قرمزی و شوهرش! با حل شدن مشکل نمایش فیلم در پردیس‌های سینمایی شهرداری و سینماهای حوزه هنری، رقم فروش «کلاه قرمزی و بچه ننه» افزایش چمشگیری خواهد یافت و مخاطبانی که برای نمایش این فیلم در صف‌های طولانی منتظر ماندند به راحتی می‌توانند فیلم را تماشا کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها