رفتار هاشمی پس از بازداشت مهدی و فائزه/ روند نزولي قيمت طلا، سكه و ارز/ استعفای قالیباف شوخی رسانه‌ای/ حواشي حضور دایی و عادل در منزل امیر

کد خبر: 224397
برخی از اخبار امروز تاکنون به این شرح است: رفتار هاشمی پس از بازداشت مهدی و فائزه

مشرق: شنیده ایم خانواده هاشمی رفسنجانی از نحوه برخورد قوه قضاییه با مهدی و فائزه هاشمی ابراز رضایت کرده اند. مهدی هاشمی در هفته گذشته تلفنی با خانواده خود صحبت کرده است. آقای هاشمی رفسنجانی پس از بازداشت فرزندانش سعی در آرام کردن اطرافیان داشته و برنامه های عادی خود را طبق برنامه دنبال کرده تا مبادا شائبه قهر و نارضایتی در افکار عمومی بوجود آید. روند نزولي قيمت طلا، سكه و ارز در بازار ایسنا: با توجه به كاهش قيمت جهاني طلا امروز شنبه قيمت انواع سكه، هر گرم طلاي 18 عيار و دلار روند نزولي را در بازار طي مي‌كند. در حالي كه طي روزهاي پاياني هفته گذشته قيمت طلا، سكه و ارز در بازارهاي داخلي به دليل نوسان‌هاي زياد به طور مشخص قابل اعلام نبود، امروز قيمت‌ها در بازار طلا، سكه و ارز روند نزولي را در پيش گرفته‌اند. در حال حاضر قيمت سكه طرح قديم و جديد در بازارهاي داخلي يك ميليون و 100 هزار تومان است. همچنين نيم سكه 550 هزار تومان، ربع سكه 275 هزار تومان و سكه يك گرمي 140 هزار تومان است. آخرين قيمت‌هاي سكه تمام در هفته گذشته يك ميليون و 270 هزار تومان، نيم سكه 635 هزار تومان و ربع سكه 320 هزار تومان بوده است. كاهش قيمت هر گرم طلاي 18 عيار در حالي كه حجم معاملات بالاي طلا براي تحويل در ماه دسامبر در بازار كامكس نيويورك به 1780 دلار در هر اونس رسيده، امروز بهاي هر گرم طلاي 18 عيار در بازارهاي داخلي به 107 هزار تومان رسيده است. آخرين قيمت‌هاي طلا در هفته گذشته 138 هزار و 700 تومان براي هر گرم طلاي 18 عيار بوده است. در حال حاضر قيمت هر اونس در بازارهاي جهاني 1780 دلار است. قيمت هر مثقال طلاي 17 عيار و هر مثقال طلاي 18 عيار نيز در بازارهاي داخلي به طور رسمي اعلام نشده است. هر دلار 2900 تومان با توجه به نوسانات اخير بازار ارز در بازارهاي داخلي و افزايش بي سابقه آن طي روزهاي پاياني هفته قبل، امروز هر دلار در بازارهاي داخلي و در صرافي‌هاي تهران 2900 تومان معامله مي‌شود. اين قيمت در روزهاي پاياني هفته قبل به 3325 تومان رسيده بود. بهاي هر يورو و پوند نيز در بازارهاي داخلي به طور مشخص اعلام نشده است. استعفای قالیباف شوخی رسانه‌ای است

فارس: مدیر کل روابط عمومی شهرداری تهران تأکید کرد که محمد باقر قالیباف شهردار تهران استعفا نمی‌دهد.

نامدار صداقت در پاسخ به این پرسش که گفته شده محمد باقر قالیباف شهردار تهران در آبان ماه استعفا می دهد، گفت: این خبر کذب است و یک شوخی رسانه‌ای است.وی ادامه داد: قالیباف استعفا نمی دهد و قطعا موضوع را تکذیب می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده شهردار تهران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری استعفا می‌دهد، گفت: خبر استعفای محمد باقر قالیباف از شهرداری تهران کذب است.

حواشي حضوردایی وعادل در منزل امیر

جام نیوز: عادل فردوسی پور و علی دایی از میهمانان سرشناس مراسم شام غریبان مادر سرمربي استقلال بودند. پنجشنبه شب هم مثل چند شب اخیر، منزل امیر قلعه نويی میزبان افرادی بود که برای عرض تسلیت به خانه اش رفتند. علی دایی به همراه محمد، برادرش، پس از پیروزی راه آهن مقابل پیکان بلافاصله به منزل قلعه نويی رفتند و با او دیدار کردند. نکته جالب اینکه، پس از بازی اخیر استقلال مقابل راه آهن میان امیر و محمد دایی درگیری لفظی به وجود آمده بود اما ضایعه درگذشت مادر سرمربی استقلال باعث شد که کدورت ها پایان یابند و طرفین همدیگر را در آغوش بگیرند. دقیقا همان اتفاقی که چهارشنبه شب رخ داد و فرهاد مجیدی هم به دیدن مربی سابقش رفت. امیر که در زیر زمین خانه نشان نشسته بود، به محض شنیدن صدای علی دایی، دوباره گریه اش آغاز شد و از او بابت حضورش تشکر کرد. این دو لحظاتی همدیگر را در آغوش گرفته بودند و دایی سعی داشت قلعه نويی را آرام کند. امیر رو به سرمربی راه آهن گفت: «خدا باباتو بیامرزه.» در ادامه عادل فردوسی پور هم به جمع حاضران اضافه شد. وقتی امیر، عادل را دید بدجوری به هق هق افتاد و فقط یک جمله گفت: «عادل، قدر مادرت رو تا هست بدون.» پنجشنبه شب، چهره های دیگری نظیر: احمد رسول نژاد، نصرالله هیبدی، سیروس دین محمدی، ایوب اصغرخانی، ایمان عالمی، میرشاد ماجدی، محسن حاجیلو، شاهرخ ببانی، علی امیری و ... در مراسم حضور داشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها