فتنه گران تجمعات را بزرگنمايي کردند

کد خبر: 239150

سردار رباني که که از مسئولان برقراری امنیت تهران در سال 88 بود، خاطرنشان كرد: البته آن جمعيت هم فقط يك بار و پيش از خطبه هاي مقام معظم رهبري به خيابان آمدند و پس از آن جمعيت معترضان بين 5 تا 10 هزار نفر بود كه بخشي از آنها انتخابات را بهانه اي براي اغتشاش و خرابكاري قرار داده بودند.

فتنه گران تجمعات را بزرگنمايي کردند

فردا: معاون عمليات سپاه گفت: پس از انتخابات رياست جمهوري 88 فتنه گران و رسانه هاي بيگانه با بزرگ نمايي برخي وقايع درصدد رسيدن به اهداف خود بودند.

سردار سرتيپ «مهدي رباني» در مراسم بزرگداشت حماسه9دي در مجتمع مسکونی بزرگ ولايت تهران با اشاره به تجمع 25 خرداد در تهران گفت: فتنه گران مدعي بودند كه در اين روز سه ميليون نفر از ميدان انقلاب تا ميدان آزادي راه پيمايي كرده اند، در حالي كه در مسافت 4800 متري بين اين دو ميدان كه در يكي از باندهاي آن تردد خودروها جريان داشت چگونه مي توان آن جمعيت را جاي داد! وي با بيان اينكه با توجه به بررسی های دقیق وتصاویر دوربین ها جمعيت تقريبي آن روز 300 هزار نفر برآورد شده، افزود: اگر آن جمعيت سه ميليون باشد، پس بايد بگوييم در روز 22 بهمن هر سال 30 ميليون نفر در راه پيمايي تهران شركت مي كنند! سردار رباني که که از مسئولان برقراری امنیت تهران در سال 88 بود، خاطرنشان كرد: البته آن جمعيت هم فقط يك بار و پيش از خطبه هاي مقام معظم رهبري به خيابان آمدند و پس از آن جمعيت معترضان بين 5 تا 10 هزار نفر بود كه بخشي از آنها انتخابات را بهانه اي براي اغتشاش و خرابكاري قرار داده بودند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها