پاسخ منفی دو خانم به احمدی نژاد/ اعلام آمادگي اوباما براي سفر به ايران!/ مرگ در یک برنامه زنده‌تلویزیونی/ عکسی از پولدارترین‌ایرانی

کد خبر: 241611
برخی از مهمترین اخبار امروز تاکنون به این شرح می باشد: پاسخ منفی دو خانم به احمدی نژاد

مشرق: شنیده ایم خانم ها سلطانخواه و طبیب زاده پیشنهاد رئیس جمهور برای قبولی سرپرستی وزارت بهداشت و درمان را نپذیرفتند. احمدی نژاد در صدد بود یک خانم را جایگزین خانم دستجردی در وزارت بهداشت نماید. اعلام آمادگي اوباما براي سفر به ايران! آریا نوشت: يک روزنامه کويتي مدعي شد که باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا براي سفر به تهران و ديدار با مقامات ارشد ايراني اعلام آمادگي کرده است. روزنامه کويتي الراي مدعي شد: باراک اوباما رئيس‌جمهوري آمريکا براي سفر به ايران و ديدار با مقامات ارشد اعلام آمادگي کرده است. اين روزنامه نوشت: اوباما نظريه گفت‌وگوي مستقيم و غيرمشروط با جمهوري اسلامي ايران را در پيش گرفته است. حتي او به نزديکانش گفته بود، نگراني ندارد که به تهران سفر و بامقامات ارشد ايران ديدار کند. روزنامه الرأي ادامه مي‌دهد که مشکل اوباما در اين زمينه، اين است که سناريوي گفت‌وگو با ايران، هزينه سياسي بالايي در واشنگتن دارد. چشم‌پوشي آمريکا از نقش‌آفريني فعلي ايران در منطقه بدون برانگيخته‌شدن ترس و خشم اسرائيل ناممکن است زيرا اسرائيل در واشنگتن از وزن سياسي سنگيني برخوردار است. مرگ در یک برنامه زنده تلویزیونی/عکس واحد مرکزی خبر: میهمان برنامه یکی از شبکه های تلویزیونی هنگام پخش زنده برنامه در استودیو شبکه ، جان باخت. هنگام پخش زنده یکی از برنامه های تلویزیونی ، گوینده شبکه احساس کرد که حال میهمان برنامه یکباره تغییر کرده و دچار خستگی شده است چند ثانیه بعد میهمان برنامه به زمین افتاد و بعد از توقف تصویربرداری ، کادر فنی به سوی او شتافتند. سپس گفته شد که میهمان برنامه جان باخته است.

عکس/ پولدارترین ایرانی امیدیار در سال 1995 سایت ebay را تنها از روی سرگرمی راه اندازی می کند ولی پس از گذشت اندکی این سایت به یکی از بزرگترین و پردرآمد ترین سایت های اینترنتی تبدیل می شود. Ebay به عنوان اولین سایت حراجی اینترنتی لقب گرفته است. این سایت در حال حاضر تعداد 6000 کارمند دارد و در سال 2005 میلادی معادل 441 میلیون دلار سود داشته است. ebay در حال حاضر 144 میلیون عضو دارد و روزانه میلیون ها معامله بصورت مجازی در آن صورت می گیرد. امیدیار در لیست ثروتمندان حال حاضر دنیا در رتبه 17 قرار دارد و ثروت او حدود 8 میلیارد دلار برآورد شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها