ملاقات خاتمی با فرزندان موسوی/ دورخیز هاشمی برای ریاست خبرگان/ سومين اتهام سعيد مرتضوي ابلاغ شد/ فاتحه‌ رهبری‌ بر پیکر آیت‌الله‌خوشوقت/ اقدام نفرت‌انگیز مادر آمریکایی!

کد خبر: 248913
برخی از اخبار امروز تاکنون به این شرح است: ملاقات خاتمی با فرزندان موسوی

کیهان نوشت: نزديكان آقاي خاتمي از ترديدهاي وي در اعلام نامزدي ياد مي كنند. طيف هاي اصلاح طلب همچنان درباره انتخابات رياست جمهوري سال آينده سردرگم هستند و اين در حالي است كه برخي از نامزدهاي نزديك به اين جبهه نظير محمدرضا عارف، حسن روحاني و محمدشريعتمداري وارد گود شده اند. سردرگمي نسبت به فتنه سال 88 يكي از عوامل اين بلاتكليفي محسوب مي شود. پنج شنبه گذشته در حالي كه خاتمي با فرزندان موسوي ملاقات كرده و از برخوردهاي صورت گرفته ابراز تأسف كرده بود، حسن روحاني به تخطئه رفتارهاي غيرقانوني پس از نماز جمعه 29 خرداد 1388 رهبر معظم انقلاب پرداخت. خاتمي كه يكي از عوامل فتنه و آشوب سال 88 است، مدعي شده «ما مي توانيم از ظلم ها و تهمت هايي كه به ما روا داشتند بگذريم اما نگراني از آينده ايران قابل چشم پوشي نيست». او ابراز اميدواري كرد كه عناصر بازداشت شده آزاد شوند. دورخیز هاشمی برای ریاست خبرگان مشرق نوشت: برخی نزدیکان هاشمی رفسنجانی با اشاره به احتمال کاندیدا نشدن آیت الله مهدوی کنی برای ریاست خبرگان، فعالیت ها و رایزنی های خود را شروع کرده اند. ماه گذشته آیت الله مهدوی کنی عمل جراحی چشم داشته اند اما هنوز خبری درباره عدم کاندیداتوری ایشان مخابره نشده است. جلسه مجلس خبرگان نیمه دوم اسفند برگزار می شود. سومين اتهام سعيد مرتضوي ابلاغ شد مهر: سعيد مرتضوي غير از دو اتهام قبلي به جرم معاونت در قتل روز سه شنبه محاكمه مي شود. يه منبع آگاه اعلام كرد: سعيد مرتضوي به دليل بازداشت غيرقانوني و گزارش خلاف واقع در پرونده مطرح شده عليه وي متهم شناخته شده كه در متن كيفرخواست دادستاني هم اين دو اتهام است. وي افزود: غير از اين دو اتهام در تاريخ 25 بهمن ماه سال جاري شعبه 76 كيفري استان تهران سعيد مرتضوي را به اتهام معاونت در قتل متهم شناخته و تعداد اتهامات مرتضوي به سه اتهام رسيد و همگي در كيفرخواست لحاظ شده و در تاريخ اول اسفند ماه سال جاري به وي ابلاغ شده است. اين در حالي است كه روز سه شنبه دادگاه رسيدگي به اتهامات سعيد مرتضوي علني برگزار مي شود. عکس/فاتحه‌رهبری‌برپیکرآیت‌الله‌خوشوقت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس اقامه نماز بر پیکر آیت الله خوشوقت، بر پیکر ایشان حاضر شده و فاتحه خواندند.

اقدام نفرت‌انگیز مادر آمریکایی!/ عکس
فارس: پلیس آمریکا اعلام کرد که مادر یک پسر نوجوان به اتهام ریختن سس داغ بر روی چشمان پسرش و وادار کردن او به مصرف ماری جوانا راهی زندان شد. به گزارش روزنامه هافینگتن پست، پلیس آمریکا گفت: یک مادر آمریکایی به همراه دوست خود با ریختن سس داغ بر روی چشمان پسر نوجوانش وی را مجبور به نوشیدن ماری جوانا کرد و به اتهام سوء استفاده از کودکان راهی زندان شد. به گفته پلیس، این پسر 14 ساله به منظور نگهداری به پدرش برگردانده شد. مادر این پسر نوجوان (رابین ویلته رومسی) و دوست وی (کریستا ژان میلر) روز سه‌شنبه به اتهام کودک آزاری بازداشت شدند. پلیس گفت: رومسی 38 ساله و میلر 33 ساله از دو سال گذشته سوءاستفاده‌های خود را علیه این پسر نوجوان آغاز کرده بودند. طبق یک بیانیه، علت احتمالی حبس زنان در زندان سالت لیک آمده بود که در ابتدا این پسر به دلیل اینکه شیشه محتوی سس فلفلی تاباسکو را شکسته و بر چشمانش ریخته بود،‌ تنبیه شده بود. در موارد دیگر زنان سعی کردند که به زور به این پسر نوجوان ماری جوانا دهند و به این منظور بر صورتش الکل ریختند و او را در یک زیر زمین حبس کردند. رومسی و میلر با هم در یک خانه که متعلق به مادر میلر بود، زندگی می‌کردند. میلر گفت: وی آنها را به دلیل عدم پرداخت کرایه از خانه‌اش بیرون کرده بود اما روز دوشنبه آنها دوباره به خانه وی بازگشته بودند. مارشا کریستنسن گفت که او اتهامات علیه فاستر دخترش، میلر را باور نمی‌کند. پلیس گفت: هنوز اطلاعاتی درباره جزییات این حادثه در دسترس نیست و این پرونده در دست بررسی و تحقیق است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها