سند پرفسوری لنکرانی موجود است! +عکس

کد خبر: 255332

یکی از مظاهر دلبستگی به فرهنگ غربی و منش فن سالارانه اقبال و توجه به القاب وارداتی است. در این منش تکنوکرات ها با بزرگنمایی غیر علمی و غیر منطقی تحصیلات و تخصص خود تلاش می کنند آن را در رقابت های اجتماعی و سیاسی به عنوان یک عامل تعیین کننده جلوه دهند.

سند پرفسوری لنکرانی موجود است! +عکس
فردا : رسانه های پایداری در مطالبی زنجیره ای بر پرفسور بودن لنکرانی تاکید کردند. بعد از واکنش رسانه ها به پرفسور خواندن باقری لنکرانی وزیر سابق احمدی نژاد از سوی یک سایت نزدیک به گروه پایداری . این رسانه ها با طرح استدلالاتی پرفسور بودن لنکرانی را بدیهیات دانستند و تاکید کردند وفق روندهای اداری موجود اسناد آن موجود است. استدلال این رسانه ها عمدتا بر روند بورکراتیک و پر اشکال ارتقای اساتید در نظام آموزشی ایران استوار است که بارها از سوی نخبگان انقلابی به نقد کشیده شده است.
یکی از مظاهر دلبستگی به فرهنگ غربی و منش فن سالارانه اقبال و توجه به القاب وارداتی است. در این منش تکنوکرات ها با بزرگنمایی غیر علمی و غیر منطقی تحصیلات و تخصص خود تلاش می کنند آن را در رقابت های اجتماعی و سیاسی به عنوان یک عامل تعیین کننده جلوه دهند. تصاویر زیر گفتگوی لنکرانی با یکی از سایت های پرشمار نزدیک به گروه پایداری است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها