ماجرای توصیه آیت الله فاضل به قالیباف

کد خبر: 257940

شهردار تهران یادآور شد: ایشان به من گفتند در این سمت هایی که دارید واجباتتان را به دقت و به موقع انجام دهید و به جای انجام مستحباتتان، کار مردم را راه بیاندازید.

فردا: محمد باقر قالیباف شهردار تهران در ادامه سفر خود به شهر مقدس قم با حضور در بیت مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی با فرزند ایشان دیدار و گفت و گو کرد.
حجت الاسلام محمدجواد فاضل لنکرانی فرزند مرحوم آیت‌ الله ‌العظمی فاضل لنکرانی در این دیدار خطاب به شهردار تهران گفت: شما جمله ای را از دیدار خصوصی با پدرم نقل کردید که بازخورد های بسیار زیادی داشت و مورد توجه مردم قرار گرفت . قالیباف نیز در ادامه، ابراز داشت: در گذشته دیداری خصوصی با آیت الله فاضل لنکرانی داشتم، در آن زمان فرمانده نیروی انتظامی بودم. آیت الله فاضل لنکرانی به من گفتند شما در نیروی انتظامی مسئولیت بسیار سنگینی برای دفاع از ناموس و حریم جامعه دارید و اگر من را به عنوان یک کارشناس دینی قبول دارید سفارشی به شما می کنم که آن را انجام دهید و فردای قیامت اگر نسبت به این موضوع مسئله ای پیش آمد، بگویید این موضوع را فاضل به من گفته است. شهردار تهران یادآور شد: ایشان به من گفتند در این سمت هایی که دارید واجباتتان را به دقت و به موقع انجام دهید و به جای انجام مستحباتتان، کار مردم را راه بیاندازید. حجت الاسلام محمد جواد فاضل لنکرانی نیز در ادامه این دیدار، گفت: ایشان ( مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی) نسبت به جنابعالی و موثر بودن شما در نظام و کشور و مسئولیت های مهمی که در کشور و همچنین دوران دفاع مقدس داشتید بسیار خوشبین بودند و با خوشحالی و اطمینان می گفتند از عهده مسئولیت هایتان بر می آیید؛ بحمدالله که چنین بود و موفق هم بودید. فرزند آیت الله فاضل لنکرانی در پایان تاکید کرد: انشالله موقعیت های بزرگتری که شایسته آن هستید را عهده دار شوید و مشکلاتی که در دوره های اخیر به وجود آمده است را برطرف کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها