کاندیداهای ریاست جمهوری مانند قالیباف هزینه تبلیغات خود را اعلام کنند

کد خبر: 261863

حتما آقای قالیباف نسبت به فحش هایی که دیگران در فتنه 88 برخلاف آموزه های دینی سر دادند و الان غنیمتی برای خود می دانند ساکت بوده و به این سکوت هم افتخار می کند... واقعا الان مشکل مملکت ما این است که قالیباف چه لفظی را بکار برده و چه لفظی را بکار نبرده است؟

کاندیداهای ریاست جمهوری مانند قالیباف هزینه تبلیغات خود را اعلام کنند
سرویس سیاسی«فردا»: حسین قربانزاده گفت: دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری در سال 84 و 88 هم مثل قالیباف هزینه های تبلیغات خود را اعلام کنند.

حسین قربانزاده مدیرمسوول روزنامه تهران امروز که به عنوان نماینده قالیباف در نشست دانشجویی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان شرکت کرده بود ضمن اظهار این مطلب افزود: قالیباف صادقانه هزینه های تبلیغات خود را در سال 84 علنی اعلام و البته تصریح کرد که ریالی از بیت المال هزینه نشده است. خوب است که بقیه نامزدها هم مثل قالیباف صادقانه میزان هزینه های تبلیغات خود را اعلام کنند.

مدیرمسوول تهران امروز در این نشست دانشجویی که با موضوع حماسه سیاسی و انتخابات و به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شده بود گفت: من بارها در نشست های دانشگاهی عرض کرده ام که آقای دکتر قالیباف را خیرالموجودین می دانم و تا امروز از میان همه کسانی که در معرض کاندیداتوری هستند شایسته ترین فرد برای احراز پست ریاست جمهوری می دانم. خود ایشان هم بارها تاکید کرده که اگر فردی شایسته تر از من وجود داشت و شما به این نتیجه رسیدید حتما به آن فرد رای بدهید که من هم راضی هستم.

قربانزاده افزود: مشکلات مملکت ما از زمانی شروع شد که افراد را فراتر از جایگاهی که هستند توصیف کردیم و حالا پشیمان شده ایم. کسانی که گفتند معجزه هزاره سوم و پیامبر بعد از خاتم یا جاهل بودند و یا فرصت طلب!

وی در پاسخ به سوالات دانشجویی درباره استفاده یا عدم استفاده قالیباف از واژه فتنه و همچنین اذعان به تکنوکرات بودن ایشان گفت: متاسفانه الان کشور ما دچار خطرات و آسیب هایی راست که از بی عملی و بی تدبیری و ناکارآمدی ناشی می شود و من باید اینجا درباره آنچه قالیباف گفته یا نگفته حرف بزنم واقعا الان مشکل مملکت ما این است که قالیباف چه لفظی را بکار برده و چه لفظی را بکار نبرده است؟ این جمله قربانزاده تشویق حضار را در پی داشت.

مدیرمسوول روزنامه تهران امروز تصریح کرد: آقای قالیباف درباره فتنه موضع گیری روشنی داشته است اما برخی یا خودشان را به خواب زدند و نمی شنوند و یا تحت تاثیر القائات یک جریان سیاسی خاص قرار گرفته و فقط این القائات را تکرار می کنند. ایشان در دهها سخنرانی عمومی که بعضا از تلویزیون پخش شده در این باره موضع گیری کردند ولی رسانه های همان جریان خاص هیچوقت پوشش ندادند.

وی تاکید کرد: البته حتما آقای قالیباف نسبت به فحش هایی که دیگران در فتنه 88 برخلاف آموزه های دینی سر دادند و الان غنیمتی برای خود می دانند ساکت بوده و به این سکوت هم افتخار می کند.

قربان زاده در موضوع تکنوکرات بودن قالیباف گفت: آقای قالیباف در جلسه تخصصی تکنوکراسی را تعریف و اشاره کرد که ما از ابزار در جهت عقلانیت متصل به وحی بهره می گیریم در راستای ارزشهای اصیل اسلامی. متاسفانه همان عده که همواره نان خود را در لفاظی می بینند با قیاس مع الفارق صحبت های قالیباف با فرمایشات رهبری در نوروز امسال مدعی شدند که قالیباف از منظر رهبری یک تکنوکرات است؟! در حالی که رهبری درباره دولت سازندگی و 18 سال پیش نسبت به لبخند انکاری که مدیران به اصطلاح خودشان تکنوکرات در موضوع عدم امکان قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت سخن گفتند و موضع گیری قالیباف هم در این باره روشن است که حذف تدریجی خام فروشی جزیی از برنامه های اقتصادی تیم ایشان است و این را پیش از انتخابات مجلس نهم در برنامه پارک ملت به تفصیل طرح کردند. اما متاسفانه خوابزدگی بیداری ندارد!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها