رکورد قیمت بلیط فینال کوپا دل ری + عکس

کد خبر: 262779

اگر اين قيمت ها را با سه کشور اروپايي ديگر مطرح در فوتبال مقايسه کنيم متوجه مي شويم که در واقع در هيچ کجاي اروپا هزينه بليط ها به اين زيادي نيست.

رکورد قیمت بلیط فینال کوپا دل ری + عکس

قيمت بليط فينال کوپا دل ري از چهار کشور اروپايي ديگر که در فوتبال در سطح بالا هستند بسيار بيشتر است. بازي دو تيم رئال مادريد و اتلتيکو مادريد در ورزشگاه برنابئو برگزار خواهد شد و بدون شک بازي پر بيننده و زيبايي خواهد بود. باشگاه ها بر سر قيمت بليط اين مسابقه با يکديگر و فدراسيون فوتبال اسپانيا به توافق رسيده اند و جالب اين جاست که اين قيمت از هميشه در تاريخ اين بازي بيشتر است. تا قبل از اين هرگز قيمت بليط بازي فينال کوپا دل ري 275 يورو تعيين نشده بود.البته اين درست است که ارزان ترين بليط اين بازي که به جايگاه هاي دور از زمين تعلق دارد ده يورو قيمت گذاري شده و از سال گذشته هم ارزان تر است اما بليط هاي مربوط به جايگاه هاي بهتر بين 200 تا 220 يورو قيمت داشت.در اين فصل قيمت بليط ها نسبت به نزديکي يا دوري به زمين 245 تا 275 يورو قيمت گذاري شده است. اگر اين قيمت ها را با سه کشور اروپايي ديگر مطرح در فوتبال مقايسه کنيم متوجه مي شويم که در واقع در هيچ کجاي اروپا هزينه بليط ها به اين زيادي نيست.

گران ترين بليط فروخته شده براي بازي هاي جام اتحاديه انگليس به چند روز پيش و بازي منچستر سيتي مقابل ويگان در ورزشگاه ومبلي بر مي گردد که تنها 136 يورو قيمت داشت.بليط جام حذفي آلمان که قرار است بين دو تيم بايرن مونيخ و اشتوتکارت در ورشگاه المپيک برلين و در يک ژوئن برگزار شود از طرف فدراسيون اين کشور بين 35 تا 125 يورو قيمت گزاري شده است. در ايتاليا نيز بازي فينال جام حذفي براي اولين بار ميان دو تيم رم و لاتزيو برگزار مي شود و بليط اين بازي که در بيست و شش ماه مي و در ورزشگاه المپيک روم برگزار مي شود بين 30 تا 120 يورو خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها