جریان انحرافی به دنبال فاز جدید تخریب

کد خبر: 265920

اخبار و گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که این گروه در یکی از آخرین اقدامات خود تولید محتوا و سندهای ساختگی پیرامون محمد باقر قالیباف و شهرداری تهران را در دستور کار قرار داده است .

خط خبر: بر اساس اخبار رسیده ، خانه ای در منطقه "کامرانیه" به عنوان محفل استقرار "اتاق فکر" و منزلی در محله "ازگل" به عنوان "خانه عملیاتی" برای اقدامات پیش روی جریان انحرافی در نظر گرفته شده است.
ر اتاق فکر کامرانیه (ع . الف) و (م . الف) و برخی از دیگر افراد موثر جریان انحراف ، به صورت نوبه ای جلساتی را برگزار می کنند و خروجی و تصمیمات این جلسات در اختیار تیم عملیاتی این گروه مستقر در خانه عملیاتی ازگل قرار می گیرد. بر اساس اخبار رسیده ، این گروه عملیاتی همان گروهی است که سابقه تولید محتواهای موهن و انحرافی درباره مقوله ظهور وجود مقدس حضرت امام زمان (ارواحنا فداه) را در کارنامه خود دارد. اخبار و گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که این گروه در یکی از آخرین اقدامات خود تولید محتوا و سندهای ساختگی پیرامون محمد باقر قالیباف و شهرداری تهران را در دستور کار قرار داده است . بر این اساس ، اطلاعات نادرست و سندهای دست کاری شده و ساختگی به ویژه در مورد برخی مدیران شهرداری تهران که سابقه همکاری با دولت های نهم و دهم را دارند در این محتواهای تخریبی گنجانده شده است و ظاهرا علاوه بر اهداف سیاسی چنین اقداماتی ، انتقام گیری از افرادی که به دلیل فاش شدن ماهیت ضد انقلابی و ضد اسلامی جریان انحراف از آن فاصله گرفته اند ، نهفته است . سایت خبری خط خبر به زودی ابعاد جدید و اسناد این پروژه جریان انحرافی را برای آگاهی عموم مردم منتشر می سازد .
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها