«قالیباف»؛ دیروز، امروز و فردا...

کد خبر: 266083

علی عرفانی:

دیروز رفت تا ما بمانیم...

بیست سال بیشتر نداشت که جان خود را در دست گرفت و رفت تا از کیانِ ایرانِ اسلامی دفاع کند. بیست و دو ساله بود که فرماندهی لشکریان خراسان را عهده دار شد. رفت تا دوشادوش باقری، همت، خرازی، باکری و سلیمانی لشکر عشق را فرماندهی کند. رفت، جنگید و بارها و بارها شهید شد. اما شهید زنده. از همان هایی که امروز به برکت وجود آنها نفس می کشیم و زندگی می کنیم.

او برگشت اما داغ برادر و بردارانش را در دل داشت. حالا که قرار بود بماند، آستین ها را بالا زد تا عهد خود با دوستان شهیدش را فراموش نکند.

هرجا که رفت منشا کار و تلاش بود و ابتکار و نوآوری. مرزداران سبزپوش هوایی ایران هیچگاه ذکرِ خیرِ اقدامات او را فراموش نمی کنند.

امنیت پایدار امروز، از تلاش های شبانه روزی مردان بزرگی چون او و جان فشانی های فرزندان این ملت حاصل شد. چیزی که دشمن بعد از جنگ چشم طمع به آن دوخته بود.

امروز تبلور کارآمدی شد...

او امروز در لبیک به پیر و مرادِ جمارانی ما، چه خوب فعل «ما می توانیم» را صرف کرد، حرف های بر زمین مانده را عملی ساخت و کارها نشدنی را شدنی کرد. از کارهای بزرگ نترسید و حرف ها و زخم زبان ها را به جان خرید و گفت: «جهاد ادامه دارد...»

خود را درگیر دعواهای سیاسی نکرد و تمام هم و غم خود را صرف عمران و آبادانی کرد. برج میلادش نماد غرور و افتخار شد. هر بزرگراهی که ساخت، نام یک سردار شهید دفاع مقدس را زنده کرد و دوباره بر سر زبان ها آورد و از خود هیچ نامی نگذاشت.

خوب زندگی کردن را حق مردم دانست و برای آن از هیچ کوششی فروگذار نکرد. باز کردن گره های کور از شاخصه های مدیریتی او بود. کارهایی را دیگران جرات و جسارت انجامش را نداشتند، به سرانجام رساند...

و فردا روز اوست...

فردا روز دیگری آغاز می شود. روزی به فراخنای امید، روزی توام با سعادت. روزی به وسعت تاریخ که بشریت به ایران و ایرانی چشم دوخته است.

او آمده است تا انگیزه و نشاط مثال زدنی اش یارِ امام باشد و یاورِ امت و خود نیز به خوبی می داند که عبور از این پیچِ تاریخی دلِ شیر می خواهد؛ «طی این مرحله بی همرهی خضر مکن...»

آمده است تا فردایی بهتر بسازد همرا با پیشرفتی که درخور ملتی بزرگ باشد. آمده است تا جای خالی عمارها و ابوذرها را پر کند. آمده است تا علی بی مالک نماند...

پس می تواند روی ما هم حساب کند. چرا که یارِ یاران علی هستیم و دشمنِ دشمنان علی...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها