موج«ایران سربلند» استان البرز را در بر می‌گیرد/ برگزاری چند همایش پرشور با حضور ده‌ها هزار هوادار قالیباف

کد خبر: 266447

این همایش در روز چهارشنبه صبح با حضور 1500 نفر از مسئولین ستادهای استان برگزار خواهد شد. همچنین عصر همان روز همایشی با حضور بیش از 5000 "رای اولی" که کارت هواداری دریافت کرده اند برگزار خواهد شد که سخنران این همایش استاد شیخ حسین انصاریان خواهند بود و حجت الاسلام شهاب مرادی که به محض هماهنگی نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

موج«ایران سربلند» استان البرز را در بر می‌گیرد/ برگزاری چند همایش پرشور با حضور ده‌ها هزار هوادار قالیباف
سرویس سیاسی«فردا»: حجت الاسلام و المسلمین محترمی استاد حوزه علمیه امام رضا (ع) کرج و از اعضای شورای هماهنگی همراهان مردمی استان البرز گفت : به علت شور و شوق فراوان مردم استان در خصوص سفر هفته آینده دکتر قالیباف به استان البرز، و اعلام هواداری ده ها هزار نفر از زنان و مردان قهرمان این استان ، مقرر شد چندین جلسه و همایش مقدماتی قبل از سفر ایشان به استان برگزار شود که هر همایش ویژه گروهی خاص از هواداران است.

وی در گفتگو با خبرنگار «فردا» در پاسخ به اینکه این همایش ها در چه تاریخ و چگونه برگزار می شود افزود : اولین همایش چهارشنبه 18 /2 در حضور بیش از 4000 نفر از مجموعه های فرهنگی و هیئتی ها و خانواده های شهدا برگزار شد که بحمدالله با شور و شعور زاید الوصوفی همراه بود و در رسانه ها نیز انعکاس بسیار خوبی داشت.

همایش دوم یکشنبه 14 /3 ساعت 6 عصر ویژه "زنان و دختران هوادار" ایشان با عنوان " آب و آینه" در سالن ورزشی شهدای شهرداری برگزار خواهد شد. شایان ذکر است بیش از 5000 نفر از هواداران برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کرده اند . در این مراسم حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد و حجت الاسلام و المسلمین حسن کردمیهن به ایراد سخنرانی پرداخته و مداح محبوب اهل بیت(س) حاج عبدالرضا هلالی و روح الله بهمنی مدیحه سرایی خواهند کرد.

وی در خصوص برگزاری "همایش مسئولین ستاد های استان" گفت : این همایش در روز چهارشنبه صبح با حضور 1500 نفر از مسئولین ستادهای استان برگزار خواهد شد. همچنین عصر همان روز همایشی با حضور بیش از 5000 "رای اولی" که کارت هواداری دریافت کرده اند برگزار خواهد شد که سخنران این همایش استاد شیخ حسین انصاریان خواهند بود و حجت الاسلام شهاب مرادی که به محض هماهنگی نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین افزود : امیدواریم با برگزاری این همایش ها بتوانیم اولا در تحقق حماسه سیاسی مدنظر رهبری نقش موثری ایفا کرده و ثانیا مقدمه ای برای حضور پر از خیر این بزرگ مرد جهاد و مدیریت؛ و سردار صداقت و صافی‌ها را فراهم کنیم.

وی همچنین با اشاره به حجم بسیار بالای داوطلبان کمک به ستاد های مردمی و هوادارانی که می خواهند در جمع هواداران دکتر قالیباف ثبت نام کنند افزود: انصافا پاسخگویی به خیل عظیم گروه ها، افراد و صنوف مراجعه کننده که می خواهند در جمع هواداران ایشان ثبت نام کنند مشکل شده است. امید داریم با این مقدمه سازی و همایش های متعدد ؛ آمادگی استان را برای حضور ایشان بالا ببریم تا ذره ای هر چند کوچک از مجاهدت های ایشان را تجلیل کرده باشیم.

وی همچنین در خصوص استقبال سایر استانهای کشور از گفتمان مدیریت جهادی دکتر قالیباف گفت: بحمدلله استقبال و تجلیل استانها از ایشان یکی از دیگری باشکوه تر در حال برگزاری است و مردان و زنان و دختران و پسران البرز نیز نشان خواهند داد که تجلیل از کسی که تمام عمر خود را وقف دین و وطن خویش کرده است باید شایسته فرهنگ فاخر البرز نشینان باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها