توهمات تابناک در آستانه انتخابات! + عکس

کد خبر: 268338

در حالی این خبر منتشر می شود که وجود چنین جلسه ای از اساس تکذیب می شود و اتفاق مطابق روند نظرسنجی های روزانه بعد از تبدیل شدن فضای انتخاباتی کشور به دو قطبی روحانی قالیباف آرای رضایی بشدت افت کرده است.

توهمات تابناک در آستانه انتخابات! + عکس
شفاف: در حالی که در گزارش تمام نظرسنجی های روزانه پنج نهاد معتبر نظرسنجی کشوراز یک ماه پیش تا کنون محمد باقر قالیباف در صدر بوده است، امروز سایت خبری وابسته به محسن رضایی کاندیدای سه دوره انتخابات ریاست جمهوری (تابناک) آرزوی خود را در قالب خبر منتشر کرد و از جلسه خیالی با حضور کاندیداهای اصولگرا خبر داد که آقایان ولایتی جلیلی و قالیباف حاضر شدند به نفع رضایی کناره گیری کنند!!
به گزارش شفاف در حالی این خبر منتشر می شود که وجود چنین جلسه ای از اساس تکذیب می شود و اتفاق مطابق روند نظرسنجی های روزانه بعد از تبدیل شدن فضای انتخاباتی کشور به دو قطبی روحانی قالیباف آرای رضایی بشدت افت کرده است.
از سوی دیگر سایت یاد شده در حالی از عنوان تنها شانس اصولگرایان برای رضایی نام می برد که وی در همه مناظرات و سخنرانی های خود سعی کرده بود انتساب خود را به اصولگرایی تکذیب کند.
شنیده های خبرنگار ما حاکی است که برخلاف ادعای سایت یاد شده تلاش های بزرگان اصولگرا برای به وحدت رسیدن حول محور محمد باقر قالیباف کماکان ادامه دارد. البته این سایت متوهم دقایقی پیش این خبر مضحک را از خروجی اش حذف کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها