قالیباف:استقلال از کیان ایران دفاع خواهد کرد/ شماره ۷ استقلال به شهردار تهران رسید + تصاویر

کد خبر: 291234

براساس آنچه که قبلا نیز گفته شده برای تیم حریف با پشتوانه تماشاگران پرشور جهنمی به پا خواهید کرد .از این بابت اینجا هستم که استقلال دیگر تنها تیم استقلال تهران نیست بلکه از کیان ایران دفاع خواهد کرد. هرجایزه ای را که مدیرعامل تیم استقلال و حبیب کاشانی تصمیم بگیرند بعد از برد تیم استقلال به بازیکنان و عوامل این تیم اهدا خواهم کرد.

سرویس ورزش «فردا»: شهردار تهران دیشب در آستانه دیدار حساس تیم‌های استقلال و اف‌سی سئول کره جنوبی در اردوی نماینده کشورمان حضور یافت و ضمن دیدار با آبی پوشان برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
شهردار تهران در این دیدار با اعضای استقلال خوش و بش کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت و حمایت خود را از نماینده کشورمان برای دیدار حساس روز چهارشنبه اعلام کرد. وی برای این تیم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل اف‌سی سئول کره جنوبی که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود آرزوی موفقیت کرد وگفت: من به ورزش علاقه خاصی دارم اما فوتبال جایگاه ویژه ای برای همه دارد. شهردار پایتخت افزود: یکی از افتخارات تهران داشتن دو تیم خوب است هرچند که این دوتیم در کل کشور مایه افتخار هستند. قالیباف تصریح کرد: از این بابت اینجا هستم که استقلال دیگر تنها تیم استقلال تهران نیست بلکه از کیان ایران دفاع خواهد کرد. شهردار تهران ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در استادیوم پشتوانه شما خواهند بود و شما نیز با غیرت ایرانی یک افتخار ملی دیگر رقم خواهید زد. وی با اشاره به حضور پرشور جوانان در عرصه های مختلف و به خصوص دفاع مقدس گفت: در آن دوران نیز جوانان با مجاهدت کارهایی را به انجام می دادند که در نگاه اول نشدنی به نظر می رسید. قالیباف تاکید کرد: براساس آنچه که قبلا نیز گفته شده برای تیم حریف با پشتوانه تماشاگران پرشور جهنمی به پا خواهید کرد .
شهردار تهران همچنین اظهار کرد: بنده نیز به سهم خود هرجایزه ای را که مدیرعامل تیم استقلال و حبیب کاشانی تصمیم بگیرند بعد از برد تیم استقلال به بازیکنان و عوامل این تیم اهدا خواهم کرد. شهردار تهران همچنین در جمع خبرنگاران گفت: ورزشگاه تیم پرسپولیس آماده و تحویل این تیم شده است و ورزشگاه تیم استقلال نیز تکمیل شده و طی 3 ماه آینده در منطقه 19 به بهره برداری خواهد رسید. مدیر عامل تیم استقلال نیز با روحیه بخش خواندن حضور شهردار تهران در جمع آبی پوشان گفت: پیش بینی ما این است که 4 بر 1 تیم مقابل را شکست دهیم چون هم تیم خوب ، هم مربی توانمند و هم تماشاگران پرشور داریم. فتح‌الله زاده با تشکر از قالیباف گفت: بازیکنان استقلال تنها خود را بین المللی ندانند زیرا امروز شهردار تهران که چندین جایزه بین المللی و تقدیر های جهانی را کسب کرده و دارای جایگاه بین المللی است در بین ما حضور دارد. در پایان این دیدار که در محل هتل اکادمی فوتبال برگزار شد بازیکنان تیم استقلال با شهردار تهران عکس یادگاری گرفتند، همچنین پیراهن شماره هفت که متعلق به فرهاد مجدیدی است با امضای همه بازیکنان تیم تقدیم دکتر قالیباف شد. حبیب کاشانی مدیرعامل سابق پرسپولیس و عضو شورای شهر تهران نیز در این دیدار شهردار پایتخت را همراهی می کرد و با حضور در محل اردوی استقلال برای آنها در بازی فردا آرزوی موفقیت کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها