درختان متفاوت!/عکس

کد خبر: 312147

میزان زباله هایی که روزانه در سراسر جهان تولید می شوند، روندی افزایشی را دنبال کرده، اما به نظر نمی رسد جهان مصرف گرا واکنشی به این موضوع نشان دهد. برخی مواقع هنرمندان نقشی کلیدی در افزایش آگاهی پیرامون مشکلات مشخص فرهنگی، اجتماعی و یا عمومی ایفا کرده اند.

درختان متفاوت!/عکس
زیست نیوز: میزان زباله هایی که روزانه در سراسر جهان تولید می شوند، روندی افزایشی را دنبال کرده، اما به نظر نمی رسد جهان مصرف گرا واکنشی به این موضوع نشان دهد. برخی مواقع هنرمندان نقشی کلیدی در افزایش آگاهی پیرامون مشکلات مشخص فرهنگی، اجتماعی و یا عمومی ایفا کرده و این دقیقا همان کاری است که "یوکن ترویا" با درختان ظریف خود که از کیسه های کاغذی بریده شده اند، انجام داده است.
ترویا با استفاده از کیسه های کاغذی که معمولا برای اهدای هدیه استفاده می شوند، درختانی زیبا را خلق کرده که تا حدودی شبیه هنر سنتی مینیمالیستی ژاپنی است. به گفته وی، هر یک از این درختان دارای یک مدل هستند. در حقیقت، آنها نمونه هایی هستند که هنرمند ژاپنی در همسایگی خود و یا هنگام سفر مشاهده کرده و برای طرح های خود الهام گرفته است.
آثار هنری کاغذی یوکن ترویا در سال گذشته و با نمایش سری درختان بریده شده در کیسه های کاغذی مک دونالد از محبوبیت بالایی برخوردار شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها