بیلیارد بازی تکفیریها پس از قتل صاحب کافه

کد خبر: 320547

تروریستهای تکفیری دولت اسلامی عراق و شام پس از به قتل رساندن «محمد خیر محفل» صاحب کافه تریای "شیرین‌تر از نمایش" در الرقه به بازی بیلیارد مشغول شدند.

بیلیارد بازی تکفیریها پس از قتل صاحب کافه
ابنا: درحالی که گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش"در مناطق تحت کنترل خود در استان رقه سوریه قوانینی جدید به منظور محدود کردن آزادی‌های شخصی اعمال کرده است عناصر این گروه تروریستی بسیاری از قوانین را زیر پا می‌گذارند. در تصویری که پایگاه‌های وابسته به تکفیری‌های معارض منتشر کرده‌اند عناصر داعش پس از به قتل رساندن «محمد خیر محفل» صاحب کافه تریای "شیرین‌تر از نمایش" در الرقه به بازی بیلیارد مشغول شده‌اند.
تروریست‌های داعش پس از بستن چشم‌ها و دستهای «محمد خیر محفل» با شلیک گلوله به سرش وی را به قتل رساندند. این درحالی است که سرکردگان دولت اسلامی عراق و شام با وضع قوانین حکومتی بیلیارد بازی کردن را "کفر" خوانده و اعلام کرده بود که خاطیان بر اساس آنچه که "قوانین شرع" اعلام شده مجازات خواهند شد.
گروه تروریستی «داعش» قوانینی در مناطق تحت تصرف خود وضع کرده که نه تنها جامعه سوریه را به هزار سال قبل باز می‌گرداند، بلکه اعتراض طرف‌های حامی آن را نیز موجب شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها