دریافت مدرک دکترا در 92 سالگی/عکس

کد خبر: 322092

پیرمرد اندونزیایی در تحقق شعر فردوسی برای آموختن دانش از گهواره تا گور در 92 سالگی موفق به اخذ دکترا از یک دانشگاه این کشور شد.

دریافت مدرک دکترا در 92 سالگی/عکس
ایرنا: پیرمرد اندونزیایی در تحقق شعر فردوسی برای آموختن دانش از گهواره تا گور در 92 سالگی موفق به اخذ دکترا از یک دانشگاه این کشور شد. پیرمرد اندونزیایی در تحقق شعر فردوسی برای آموختن دانش از گهواره تا گور در 92 سالگی موفق به اخذ دکترا از یک دانشگاه این کشور شد. «هرماین تجیکانانگ» با 92 سال سن در حالی که از خوشحالی بر روی صندلی چرخدار لبخند می زد، درجه دکترای خود را از دانشگاه «پادجادجارانگ» شهر «باندونگ» دریافت کرد.
رسانه های اندونزی که روز چهارشنبه فارغ التحصیلی این پیرمرد را پوشش دادند نوشتند که وی متولد سال 1922 میلادی است و توانست در مدت پنج سال دوره تحصیلات تکمیلی برای اخذا دکترا را بگذراند. در پایان نامه این پیرمرد اندونزیایی که پنج فرزند دارد هفت بار تجدیدنظر شده و وی با تحقیق بیشتر نسبت به عرضه آن اقدام کرده است. وی گفت: مطالعه را نمی توان متوقف کرد. اکنون به عنوان یک استاد باید ذهنم را فعال نگه دارم و دانش خود را به دانشجویان عرضه کنم. این پیرمرد اندونزیایی که فارغ التحصیل رشته حقوق است بسیاری از تحقیقات پایان نامه خود را به دلیل دو بار حمله قلبی بر روی تخت بیمارستان انجام داده است. پایان نامه وی در باره «حمایت قانونی از کارگران بخش های مختلف بر پایه عدالت»، نگاشته شده است. پیرترین فارغ التحصیل اندونزی پیش از این یک زن بود که در سن 83 سالگی و در سال 2010 موفق به اخذ دکترا شد
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها