حجت‌الاسلام صدیقی: اسرائیل در معرض نابودی کامل است

کد خبر: 355121

خطیب نماز جمعه تهران گفت: توقع ما از رئیس جمهور محترم این است که همانگونه که در برابر فتنه 78 فتنه‌گران را تحقیر کرد، افراطی‌ها را از سنگرها دور و دانشگاه‌ها را از حضور این افراد خالی کند.

حجت‌الاسلام صدیقی: اسرائیل در معرض نابودی کامل است

فارس: خطیب نماز جمعه تهران گفت: توقع ما از رئیس جمهور محترم این است که همانگونه که در برابر فتنه 78 فتنه‌گران را تحقیر کرد، افراطی‌ها را از سنگرها دور و دانشگاه‌ها را از حضور این افراد خالی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: حضرت علی (ع) شخصیتی به وسعت اسماء الحسنی خدای دارد یعنی بین خدا و علی (ع) حجابی وجود ندارد و وحدانیت حق تعالی را با تمام وجود یافته است.

صدیقی با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه اظهار داشت: اسرائیل از ابتدا یک گرگ بوده است که در منطقه به جان ملتها می‌افتاد.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: آنهایی که اسرائیل را به وجود آوردند غارتگران عرصه بین‌المللی هستند که با حق وتو چراغ سبز را به جنایات اسرائیل نشان می‌دهند.

وی با اشاره به کشتار مردم مظلوم و بی‌‌دفاع غزه گفت: این مصیبت عظیم وجدان بشریت را آزرده کرده و باید کشورهای اسلامی که مدعی حقوق بشر هستند بیدار شوند و ببینند که این گرگ هیچ وقت رحم نمی‌کند.

صدیقی افزود: روز قدس امسال باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل برگزار شود چون در این کوران مذاکرات ایران و 1+5، رژیم صهیونیستی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به گروهک‌ تروریستی داعش و جریان تکفیری در منطقه گفت: دشمن، داعش و گروهک‌های بی‌دین و بی‌عقل به عنوان شاخ‌هایی برای سرگرم کردن امت اسلامی به راه انداخته تا اسرائیل جنایات خود را پیش ببرد و هر غلطی که می‌خواهد انجام دهد.

وی به تأثیرگذاری انقلاب ایران در تولد حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت: این فرزند رشید امام و اسلام در جنگ 33 روزه علیه رژیم صهیونیستی درس فراموش نشدنی به آنها داد و بعد هم غزه از حزب‌الله درس گرفت و در جنگ‌های متعدد بلاهایی بر سر اسرائیل آورد.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: امروز گنبد آهنین شکست خورده و این جماعت مفلوک در معرض نابودی کامل هستند.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با اشاره به تحولات اخیر عراق نیز گفت: عراق با یک پدید شوم غافلگیر شد جریان تکفیری هم همراه اسرائیل است و جنایاتی که اسرائیل در فلسطین به وجود آورده این جریان تکفیری را هم در عراق به وجود آورده است و کشور عراق نیز به دلیل اینکه آمادگی کامل را در برابر این فتنه نداشت نتوانست زودتر در مقابل جولان این جریان تروریستی ایستادگی کند ولی امروز حضور مراجع در این دفاع بسیار مؤثر است.

وی تحولات اخیر در مجلس عراق را نیز مؤثر ارزیابی کرد.

صدیقی در ادامه سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام همچنین اساتید دانشگاه گفت: ایشان نکات بسیار سازنده و ضروری را در فرمایشات خود تأکید کردند که اگر آنها را رعایت کنیم به برخی اشتباهات مبتلا نمی‌شویم.

خطیب جمعه این هفته تهران شعار اعتدال را شعار خوبی دانست و تأکید کرد: شعار اعتدال ما شعار اسلامی است و در شعار ما اعتدال غربی وجود ندارد زیرا این شعار بر پایه اسلام نهادینه شده است.

وی تصریح کرد: اعتدال به این معنا نیست که در برابر گرگ‌ها اقتداری از خود نشان ندهیم.

صدیقی ایجاد اختلاف در صفوف مؤمنین را نوعی افراط‌گرایی دانست و گفت: وارد کردن جریان خاصی از نوع افراطی هم در دانشگاه‌ها اشتباه است توقع ما از رئیس جمهور محترم، همانگونه که در برابر فتنه 78 فتنه‌گران را تحقیر کرد و در فتنه 88 هم حضور نداشت، این است که افراطی‌ها را از سنگرها دور و دانشگاه‌ها را از حضور این افراد خالی کند.

خطیب نماز جمعه در پایان با تأکید براینکه ‌نباید دانشگاه و جامعه دو قطبی شود زیرا خطرناک این امر خطرناک است، گفت: ما هم همانند تأکیدات رهبری از دولت حمایت می‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها