بایرن «مارتینس» را هم از دست داد

کد خبر: 360975

بایرن مونیخ نه تنها دیدار مقابل بوروسیا دورتموند در سوپرجام آلمان را از دست داد، بلکه در شش – هفت ماه آینده خاوی مارتینس هافبک اسپانیایی خود را هم به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار نخواهد داشت.

قدس: مارتینس در جریان بازی سوپرجام آلمان مصدوم شده و زمین را ترک کرده بود. او یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر اروپاست که نقش مهمی در موفقیت‌های اخیر بایرن مونیخ ایفا کرده است. مارتینس درعین حال در نقش مدافع میانی هم می‌تواند بازی کند. او در سوپرجام آلمان در همین پست مقابل نویر ایستاده بود و در روزی که نمایش خوبی هم نداشت، مصدوم شد. این اتفاق ممکن است بایرن مونیخ را مجبور به بازگشت به بازار نقل وانتقالات کند. شایعاتی مبنی بر تمایل بایرن برای جذب سامی خدیرا مطرح است. با توجه به مصدومیت‌های متوالی بادشتوبر و خداحافظی فن بویتن، گواردیولا آلترناتیوهای زیادی برای زوج بوئاتنگ و دانته دراین منطقه ندارد.

گواردیولا: به زمان احتیاج داریم مربی بایرن مونیخ در عین حال برخلاف شکست 2-0 برابر دورتموند در سوپرجام آلمان، از عملکرد تیمش راضی بود، بخصوص که بازیکنان اصلی تیم او همین چند روز پیش به تمرینات بازگشته اند. بایرن هفت بازیکن ملی پوش خود را که در جام جهانی حاضر بودند، دراختیار نداشت و فقط مانوئل نویر، توماس مولر و ژروم بوئاتنگ روز چهارشنبه به میدان رفتند. تیم کلوپ هم بدون متس هوملز و مارکو رویس در زمین حاضر شد. گواردیولا معتقد است که تیمش تا هفته آینده و شروع رقابتهای بوندسلیگا به آمادگی لازم دست خواهد یافت. روبرت لواندوفسکی که در ترکیب بایرن مقابل تیم سابقش بازی کرد در مورد شرایط باواریایی ها گفت:«این اولین بازی جدی فصل بود و پیش فصل فشرده ای داشتیم. دورتموند از ما بهتر بازی کرد و ما به زمان بیشتری نیاز داریم و فکرمی کنم برای شروع فصل آماده باشیم.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها