دفاع از پایان نامه به سبک جدید!

کد خبر: 366841

حاج حسین همتی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به شیوه‌ ای از پایان نامه‌ اش دفاع کرد.

ایلنا: حاج حسین همتی جانباز جهادگر۷۰ درصد (قطع نخاعی) و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از پایان نامه‌اش در مقطع کار‌شناسی ارشد با حضور اساتید و داورانی از این دانشگاه و همچنین کریم مهری رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در محل خانه‌اش و در بستر بیماری دفاع کرد.

وی که اخیراً در مقطع دکترای رشته حقوق خصوصی قبول شده است با دفاع از پایان نامه خود موفق شد در رشته الهیات و معارف اسلامی با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع کار‌شناسی ارشد فارغ التحصیل شود.

برپایه این گزارش، این جلسه دفاع از پایان نامه که متفاوت از سایر جلسات دفاعیه بود و جانبازی در بستر بیماری و تحمل کوله‌باری از درد و رنج نزدیک به ۳۰ سال با جانبازی قطع نخاعی بالای ۷۰ درصد، از پایان نامه‌اش تحت عنوان «بررسی فقهی ـ حقوقی قاعده دفع افسد به فاسد» با راهنمایی رحیم وکیل‌زاده، استاد مشاور؛ یکی از حقوقدانان و استاد داور؛ محمدرضا رنجبر و حمید عیوضی دفاع کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در این آیین برای جانبازان و به ویژه حسین همتی، آروزی سلامتی کرد و گفت: اگر صبر و تقوای خدایی در وجود این عزیزان نبود، این همه رنج و مشقت را تحمل نمی‌کردند.

کریم مهری با بیان اینکه تلاش و کوشش و مجاهدت علمی این جانباز جهادگر می‌تواند الگویی بی‌بدیل برای سایر دانشجویان و جهادگران باشد، افزود: از اداره امور ایثارگران سازمان و مدیران گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و شبستر و همه عزیزانی که در روند ادامه تحصیل اینجانباز جهادگر و سایر جانبازان منشأ خیر گردیده و همکاری لازم را بعمل آورده‌اند تشکر و قدردانی می‌‌کنم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در پایان آیین دفاع، از اساتید راهنما و مشاورین و هم چنین داوران این جلسه دفاعیه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.

جانباز سنگر ساز بی‌سنگر حاج حسین همتی، در دوران دفاع مقدس در قالب تیپ پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان، بعد از سال‌ها تلاش در خدمت رسانی به رزمندگان اسلام، در مورخه ۲۰ بهمن ماه سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو، در مورخه ۱۹ دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه و در ادامه این عملیات در مورخه ۱۹ فروردین سال ۶۶ به درجه پرافتخار جانبازی نایل، و اینک سال هاست که با تحمل توانمندانه کهنه زخم‌های یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس، بر افتخار خود افزوده و بیش از پیش به گنجینه صبر و تحمل و استواری، مبدل می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها