تلاش همه جانبه برای افزایش تقابل با دنیای اسلام / سازماندهی بدنه اجتماعی برای اسلام‌هراسی + تصاویر

کد خبر: 392833

ماجرای گروگان‌گیری در استرالیا توسط تبعه ایرانی فراری، حمله تروریستی در فرانسه، راهپیمایی ضدمسلمانان در آلمان همه و همه یک حرکت گام به گام برای منحرف کردن افکار عمومی از پیام‌های روشن اسلام برای بشر امروز است. تفکری که درست در مقابل با آرمان‌های قدرت‌های زیاده خواه کنونی قرا دارد.

تلاش همه جانبه برای افزایش تقابل با دنیای اسلام / سازماندهی بدنه اجتماعی برای اسلام‌هراسی + تصاویر

سرویس سیاسی«فردا»: بعد از حمله به «شارلی ابدو» تعداد زیادی از هواداران یک گروه آلمانی به خیابان‌ها آمدند و با قربانیان حمله به این مجله طنز فرانسوی ابراز همدردی کردند. در آخرین تجمع این گروه جماعتی بالغ بر 20000 نفر شرکت داشتند و از سوی دیگر گروه دیگری که بر علیه جنبش‌های ضداسلامی فعالیت می‌کند تجمع دیگری را در سراسر آلمان برگزار کرد که تقریب زده می‌شود چیزی حدود 100000 نفر در آن شرکت داشتند. «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان نیز اعلام کرد که در این تظاهرات شرکت می‌کند تا نشان دهد طرفدار همزیستی مسالمت‌آمیز مسلمانان و پیروان مذاهب دیگر در آلمان است. این گونه تجمعات در اروپا در حالی اتفاق می‌افتد که گروه‌هایی از نژادپرستان و گروه‌های چپ از نفوذ اسلام در این قاره بشدت نگران هستند و تلاش می‌کنند با تخریب و یا تهدید مسلمانان از سیر صعودی گرایش به اسلام در این قاره جلوگیری کنند.

آمار افزایش گرایش به اسلام و اقدامات تخریبی

اروپا و برخی کشورهای غربی دچار یک تناقض آشکار درخصوص اسلام شده‌اند از سویی با وجود تبلیغات فراوان بر ضد اسلام روز به روز آمار گرایش به این آیین الهی افزایش پیدا می‌کند و از سویی دیگر برخی گروه‌های افراطی مذهبی، نژادی و سیاسی گسترش اسلام را خطر بزرگ برای منافع غرب می‌بینند. این موضوع باعث شده است تا طرح‌های پیچیده و بسیار گسترده‌ای برای مقابله با مسلمانان کلید زده شود.

عمده این طرح‌ها نیز در مناطقی به اجرا در می‌آیند که با حجم بیشتری از گرایش به اسلام روبرو هستند برای مثال تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی درخصوص عملیات تروریستی شبه روحانی ایرانی تبعه استرالیا در حالی صورت می‌گیرد که به گفته مراکز آماری این کشور، جمعیت مسلمانان با جهش بزرگی در آینده نزدیک در استرالیا همراه خواهد شد. تلاش برای پررنگ کردن رفتارهای افراطی عده معدودی از مسلمانان و از سوی دیگر تجهیز همین گروه در مناطق مختلف دنیا شمشیر دولبه‌ای است که مقابله با گرایش بی‌سابقه به اسلام را هدف قرار داده است.

رشد آمار مسلمانان در اروپا تا سال 2005

از سویی گروه‌های نژادپرستی افراطی هر از چندگاهی با قتل مهاجران مسلمان تلاش می‌کنند تا آنها را به ترک کشورشان وادار کنند و از سوی دیگر دولت‌ها هر روز قوانین سختگیرانه‌تری علیه مسلمانان اروپایی و آمریکایی وضع می‌کنند. نمونه و مصداق بارز جنایت علیه مهاجران مسلمان قتل بیژن ابراهیمی در انگلستان است که با وجود همراه شدن با تبلیغات رسانه‌ها هیچ اقدام قابل توجه برای محکومیت عاملان این حادثه انجام نشد.

بیژن ابراهیمی، تبعه ایرانی به قتل رسیده در انگلستان

بزرگترین عاملی که توانسته به شکل‌گیری یک هجمه واحد برای تخریب چهره اسلام در جهان کمک کند اجرای سناریوی گروه‌های تروریستی در خاورمیانه است. درواقع تمام رویدادها دیگر در جهان بواسطه همین سناریوی توجیه می‌شود. در سایه جنایت‌های سازمان یافته تروریست‌ها در خاورمیانه و بازتاب گسترده آن از سوی رسانه‌های غربی یک چهره خشن از مسلمانان به نمایش در می‌آید و با وقوع همین حوادث در اروپا، آمریکا و سایر کشورهای حامی دخالت دائمی غرب در خاورمیانه افکار عمومی بین‌المللی برای ادامه عملیات‌های هزینه بر توجیه می‌شود.

رشد جمعیت کودکان مسلمان

با دقت در روند رویدادهای تروریستی در چند سال اخیر متوجه می‌شویم عمده فعالیت‌ها در کشورهایی صورت می‌گیرد که بیم قدرت گرفتن مسلمانان و تمایل عمومی به اسلام در آنها بیشتر است. فرانسه بالاتر آمار مسلمانان در اروپا را شامل می‌شود و جماعت مسلمانان آن با شتاب قابل توجهی در حال افزایش است. از سوی دیگر تبعیض بین مسلمانان و سایر گروه‌های مذهبی بسیار آشکار است حال اگر به این موضوع تبعیض نژادی میان مهاجران و شهروندان فرانسوی را اضافه کنید متوجه می‌شویم که درگیری روزافزون میان مسلمانان و نژادپرستان در این قاره چندان هم دور از انتظار نیست.

اروپا قربانی اعمال سیاست غلط در قبال سوریه است

عامل دیگری که موجب به وجود آمدن شرایط بحرانی کنونی در اروپا شده است مربوط است به آغاز بحران سوریه و ذوق‌زدگی دولت‌های غربی از پیچیده شدن اوضاع یکی از کشورهای حامی محور مقاومت. فرانسه، انگلستان، آلمان با سازماندهی پنهان مسلمانان افراطی آنها را دسته دسته از طریق ترکیه وارد سوریه می‌کردند به امید اینکه هر چه زودتر شاهد سقوط حکومت قانونی سوریه و تغییر اوضاع منطقه به نفع خود باشند اما با تنگ‌تر شدن حلقه محاصره تروریست‌ها در سوریه و عراق همین گروه‌ها دسته دسته به کشورهای خود بازمی‌گردند و دامنه خرابکاری و درگیری‌ها رو نیز با خود منتقل می‌کنند.

یکی از دلایلی که آمریکایی‌ها و جریان موسوم به ائتلاف تلاش می‌کنند تا با ایجاد تعادل میان ارتش عراق و سوریه و از سوی دیگر گروه‌های تروریستی به تثبیت بحران در این دو کشور کمک کنند همین تر س از بازگشت تروریست‌هاست. در واقع هر چند مقامات سیاسی غربی بلافاصله بعد از این اقدامات انگشت اتهام را به سمت مسلمانان نشانه می‌روند اما این کشورها امروز قربانی سیاست غلط خود در سه سال گذشته هستند.

اما خطر بزرگی که این رفتار غرب برای دنیای اسلام به همراه دارد تنها متهم کردن مسلمانان به خشونت نیست بلکه ترویج دیدگاهی در بین ملت‌هاست که هرگونه رفتار غیرانسانی یا خارج از قوانین بین‌المللی را در قبال مسلمانان توجیه می‌کند. یکی از دلایلی که جنایت دائمی آمریکا در طول ده سال اشغال عراق و افغانستان با بازتاب مناسبی از سوی ملت‌ها و یا مجامع بین‌المللی مواجه نمی‌شد همین تبلیغ دائمی علیه اسلام و سناریوی متهم کردن مسلمانان در هر رخداد غیرعادی در هر کجای جهان است. حتی جنایت‌های غیرانسانی علیه مسلمانان در میانمار نیز نتوانست تحرک ویژه‌ای را برای مقابل با این قبیل اقدامات ایجاد کند چرا که از قبل افکار عمومی برای هر برخوردی با مسلمانان آماده شده بود و فرقی نمی‌کرد این جنایت توسط آمریکا و غرب سازماندهی شود و یا توسط بودایی‌های شرق آسیا.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها