تا حالا عیدی خاصی نگرفته‌ام

کد خبر: 406942

ملی‌پوش والیبال ایران، از خاطراتش مربوط به این روزها می‌گوید.

تا حالا عیدی خاصی نگرفته‌ام
مشرق: عادل غلامی، والیبالیست آملی تیم ملی از خاطراتش و تجربیاتش از روزهای نوروزی می گوید.
سال تحویل کجائی و کجا دوست داشتی باشی؟ به احتمال زیاد منزل خودمان و در کنار خانواده. دوست داری اولین تبریک عید را به چه کسی بگی؟ دوست دارم اولین تبریک را به همسرم بگویم. اولین عیدی که در دوران بچگی گرفتی و به خاطر داری چی بود. از کی گرفتی؟ تا حالا چنین عیدی در دوران کودکی نگرفتم که یادم بماند. دوست داری از چه شخص خاصی عیدی بگیری؟ مدتهاست که عیدی بگیر نیستم و فقط عیدی بده شده ام. فکر نمی کنم کسی به من عیدی بدهد. عید امسال جای چه کسی خالیه؟ جای مادر بزرگم. در بازی های آسیائی اینچئون فوت کردند. دوست داشتم در عید امسال باز هم می دیدمشون. دوست دارم که روحشون شاد باشه. البته جای حسین آقای معدنی که در تحول والیبال ایران نقش داشتند، واقعا خالیه. امیدوارم روحشون شاد باشه و مردم خوب ایران سر سفره های هفت سین ایشون را دعا کنند.
تا حالا عیدی خاصی نگرفته‌ام/ مرحوم معدنی را دعا کنید ++آماده برای 1 فروردین
کدام سین از سفره هفت سین را بیشتر دوست داری؟ سکه را خیلی دوست دارم چون نماد رزق و روزی است. سکه می تواند برکت زندگی را زیاد کند. امیدوارم در سال جدید برکت زندگی همه مردم زیاد بشود. بهترین عیدی عمرت را از کی گرفتی؟ در زمان کودکی ما، تخم مرغ را با پوست پیاز رنگ می کردند و زرد می شد و به بچه ها می دادند. سمت ما از این تخم مرغ ها زیاد رسم بود. بهترین شهر ایران برای مسافرت در عید؟ مطمئنا شمال ایران که از نظر گردشگری هم خیلی طرفدار دارد و آب و هوای خوبی هم دارد. من هم اگر در ایران باشم حتما به شمال می روم. یک دعای نوروزی. دعا می کنم انشاءاله همه در سلامت کامل سال 94 را به سر ببرند و کسی غم نبیند و سالی پر برکت برای همه باشد.
تا حالا عیدی خاصی نگرفته‌ام/ مرحوم معدنی را دعا کنید ++آماده برای 1 فروردین
یک تبریک ویژه نوروزی. سال 94 را به همه مردم خوب ایران تبریک می گویم. امیدوارم سال جدید سالی باشد که همه به خواسته ها و آرزوهایشان برسند و مردم ایران سالی را پر از شادی و نشاط داشته باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها