یک تیم المپیک در تیم ملی

کد خبر: 417748

از لیست 50 نفره کارلوس کی روش هم می توان انتقاد کرد و هم تعریف و تمجید. تعریف از او به خاطر فراخواندن جوان ها است. بخصوص 11بازیکنی که در تیم المپیک هم حضور دارند.

ورزش سه: لیست 50 نفره کارلوس کی روش که برای حضور در دو اردو نوشته شده، چندین و چند بازیکن جوان و آینده دار دیده می شود. اگر از نام کاوه رضایی، مهدی شریفی، محمد نژاد مهدی، حسین حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، امید عالیشاه، هادی محمدی، یعقوب کریمی، مهدی طارمی، مسعود حسن زاده و امین احاج محمدی که حالا به حدود 24،23 سال رسیده اند عبور کنیم، باز هم بازیکن جوان در لیست کی روش می بینیم. بازیکنانی که در تیم المپیک حضور دارند و در تعطیلات نوروز هم در ترکیب تیم محمد خاکپور به میدان رفتند.
از تیم المپیک به اندازه یک تیم در لیست کی روش بازیکن هست. محمدرضا اخباری، حسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، علی کریمی، احمد نوراللهی، میلاد محمدی، مهدی ترابی،ارسلان مطهری، سردار آزمون ، علیرضا جهانبخش و البته احمد عبدالله زاده و سعید عزت اللهی که قرار بود به لیست تیم المپیک اضافه شوند. این بازیکنان که یک تیم یازده نفره را تشکیل می دهند حالا باید در اردوی تیم ملی خودی نشان بدهند. البته که چند بازیکن نظیر سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و حتی علی کریمی و احمد عبدالله زاده سابقه حضور در تیم ملی را دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها